خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

تشکیل تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۴۲

درشرایط کنونی دفاع از ارزش‌های انقلاب و ایجاد هر چه بیشتر امنیت در جامعه کمتر از جانفشانی‌های سربازان اسلام در دوران دفاع مقدس نیست.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به سوء‌استفاده برخی از اراذل و اوباش از فضای موجود جامعه کرد و گفت: با شمشیر قانون، نفس را از این اراذل می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سردارعبرالرضا آقاخانی ادامه داد: در راستای ایجاد امنیت بیشتر در سطح جامعه، تیم اختصاصی مبارزه با اراذل و اوباش در دستور کار نیروی انتظامی استان اصفهان قرار گرفته است.

وی همه اعضای پلیس در جبهه امنیت، سربازان این نظام هستند ادامه داد: ماه گذشته ماهی سیاه، برای سارقان اصفهان بود.

آقاخانی؛ با بیان اینکه کشفیات سرقت از ۱۴۵ منزل نیز با موفقیت کامل صورت گرفت ادامه داد: عطش مبارزه با مواد مخدر به مانند ابتدای سال، برای این نیرو تازگی دارد که در این زمینه و درماه گذشته، دو تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برخورد با تجهیزات ماهواره‌ای در دستور کار همیشگی این نیرو قرار دارد، اظهار داشت: در دی ماه ۱۳۹۲، با افزایش ۱۳ درصدی کشفیات ماهواره‌ای روبرو بوده‌ایم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی از هفت فقره قتل صورت گرفته در ماه گذشته، شش قتل را کشف و هفتمی را با جدیت دنبال می‌کند.

آقاخانی؛ با بیان اینکه در یک ماه گذشته نیروی انتظامی برخورد با سارقان طلاجات اطفال را با موفقیت دنبال کرد، افزود: شناسایی افراد مزاحم، مبارزه با مواد مخدر و افراد تحت تعقیب از جمله اقدامات صورت گرفته پلیس به صورت «محله به محله» بوده است.

وی ادامه داد: در طرح بازرسی اماکن و صنوف، ۷۰۰ مورد بازدید صورت گرفته که ازاین تعداد دو مورد پلمپ شده است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که خودرهای خود را در پیاده‌رو‌ها پارک کرده و مزاحمت ایجاد می‌کنند به شدت برخورد می‌شود اظهار داشت: در مورد کوچه‌هایی که به تازگی انحصاری شده و در برابر آن سد زنجیره‌ای ایجاد کرده‌اند اگرشکایت از سوی هم شهری‌ها باشد، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در مورد برنامه‌های آینده این نیرو در دو ماه آینده تصریح کرد: برخورد با رانندگانی که از خود حرکات اکروباتیک نشان می‌دهند، برخورد با باغ‌ ویلاهای بدون مجوز، ایجاد طرح آرامش ۵ و مبارزه با اراذل و اوباش از جمله برنامه‌های پیش رو است.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی در مورد بانوان بد حجاب تنها رویکردی ارشادی را پیش روی خود قرار داده است مگر اینکه یک شخص به عمد هنجاری‌های حجاب را بشکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز