خبرگزاری کار ایران

با اعتبار ۲۶ میلیارد ریالی:

شبکه فاضلاب شهرک صنعتی سعید آباد گلپایگان به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۶۶

شبکه فاضلاب و تصفیه خانه شهرک صنعتی سعید آباد گلپایگان با حضور مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

ایلنا: در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست استان و با توجه به رسالت ذاتی شرکت شهرک‌های صنعتی شبکه فاضلاب و تصفیه خانه شهرک صنعتی سعید آباد گلپایگان با حضور همدانیان معاون برنامه ریزی استاندار، امام جمعه شهرستان گلپایگان، فرماندار و مسئولین این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال در مدت ۱۸ ماه ساخته شده و شامل تصفیه خانه و پنج کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح این شهرک صنعتی است.

از نکات قابل توجه این نکته می‌باشد که این شهرک از نواحی انتقالی از جهاد کشاورزی محسوب می‌شود و با عنایت به اینکه حدود ۸۰ الی ۹۰% واحد‌های این شهرک در زمینه تولید محصولات لبنی و صنایع تبدیلی کشاورزی فعال هستند، احداثشبکه فاضلاب برای این واحد‌ها بسیار مهم و حیاتی بود و طرح تصفیه خانه با ظرفیت جمع آوری و تصفیه روزانه ۳۰۰ متر مکعب در روز مورد اجرا و بهره برداری قرار گرفت تا بتواند در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست استان گامی مهم را برداشته باشد.

گفتنی است شهرک صنعتی سعید آباد گلپایگان با وسعت ۹۵ هکتار، ۶۱ فقره زمین واگذاری شده، ۱۷ واحد فعال صنعتی و تولیدی موفق به دریافت پروانه بهره برداری شده و زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر در این شهرستان فراهم شده است، این شهرک تمامی امکانات زیر ساختی شامل آب، برق، گاز، تلفن، فضای سبز و فاضلاب را داراست و از نواحی سرمایه پذیر استان به حساب می‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز