خبرگزاری کار ایران

از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه صورت می‌گیرد:

حضور سازمان های مردم نهاد زیست محیطی اصفهان در نمایشگاه سیزدهم محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۸۵

سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی اصفهان مانند جمعیت کویر سبز و جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست و صنایع بزرگ استان اصفهان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست حضوری فعال دارند.

ایلنا: سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی اصفهان مانند جمعیت کویر سبز و جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست و صنایع بزرگ استان اصفهان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست حضوری فعال دارند.
به گزارش ایلنا از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست استان اصفهان، سازمان حفاظت محیط زیست استان اصفهان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست حضور فعال خواهد داشت. این اداره کل با هدف معرفی توانمندی‌های زیست محیطی استان اصفهان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در تهران حضور فعال خواهد داشت.
همچنین دو سازمان مردم نهاد زیست محیطی جمعیت کویر سبز و جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست و صنایع بزرگ استان نیز توانمندیهای خود را در این نمایشگاه ارائه خواهند کرد.
اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در غرفه ۷ سالن شماره ۳۸ پذیرای علاقمندان به محیط زیست استان می‌باشد.
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با شعار «اقتصاد سبز کلید توسعه پایدار»، به مدت ۴ روز و از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می‌شود و در آن شرکت‌های داخلی و خارجی جدید‌ترین و آخرین پیشرفت‌ها و دستاورد‌ها و تکنولوژی‌های خود در زمینه محیط زیست و صنایع مرتبط در بخش‌های تولیدی و خدماتی را ارائه می‌کنند.
آشنایی با سازمان‌های زیست محیطی، بسترسازی مناسب برای مشارکت مردم در حفاظت از زیست، ارایه راهکارهای اصولی و عملی برای جلوگیری از تخریب محیط زیست، ایجاد انسجام بین بخشی برای توانمندسازی پروژه‌های زیست محیطی، گسترش فرهنگ طبیعت گردی و معرفی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر و صنایع سبز از دیگر اهداف برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز