خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای حمل و نقل و مسکن و مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

۱۴هزار واحد مسکن مهردر اصفهان آماده بهره برداری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۸۷

۷۵ درصد واحدهای مسکن مهر در اصفهان تاکنون به مردم تحویل داده شده و ۱۴ هزار واحد دیگر نیز آماده بهره‌برداری است.

ایلنا: رئیس شورای حمل و نقل و مسکن استان اصفهان در دیدار با آیت‌ا… طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه تعداد ۱۳ نهاد و دستگاه وابسته به راه و شهرسازی در استان اصفهان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند گفت: اداره کل راه و شهرسازی در بخش راه در طول یکسال گذشته ساخت بیش از ۲۳۰ کیلومتر راه از جمله: باند دوم موته - گلپایگان، کمربندی آران و بیدگل، محور مشهد اردهال به کاشان، گلپایگان - خمین، باند دوم علویجه - دهق، باند دوم طالخونچه - شهرضا، دهاقان - بروجن، آزادراه کنارگذرغرب، کمربندی جنوب سمیرم، کمربندی خمینی‌شهر و… را در کارنامه خود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محمود محمودزاده با اشاره به قرارگیری استان اصفهان در چهار راه حمل و نقل کشور، کل بار ترافیکی کشور بر شبکه راههای استان را ۲۵ درصد عنوان کرد و گفت: راههای استان اصفهان نیاز به توسعه بیشتری دارد.

وی استان اصفهان را در ساخت مسکن مهر پیشرو دانست و افزود: از دیگر اقدامات این اداره کل را در بخش مسکن ساخت بیش از ۱۶۵ هزار واحد مسکن مهر است.

محمود‌زاده ادامه داد: ۷۵ درصد این تعداد واحد، افتتاح و تحویل متقاضیان شده است و بیش از ۱۴هزار واحد مسکن مهر دیگر آماده بهره برداری است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان نیز ساخت راه و مسکن را از افتخارات دوران انقلاب اسلامی دانست و گفت: جاده بستر توسعه هر کشور و از اهمیت خاصی برخوردار است.

آیت الله یوسف طباطبایی‌نژاد اقدامات اداره کل راه و شهرسازی را در ساخت راه و همچنین مسکن مهر ستودنی دانست و اظهار داشت: در دوران قبل از انقلاب خیلی از راههای اصلی آسفالته نبود در صورتیکه اکنون تمامی جاده‌های روستایی استان اصفهان آسفالته و ایمن هستند.

وی رفع نواقص موجود در مسکن مهر را خواستار شد و ادامه داد: پروژه مسکن مهر در جهت خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد جامعه طرح خوب و مناسبی بود ولیکن نواقصی هم در بخش زیربنایی و امکانات رفاهی، آموزشی نیز دارد که می‌بایست با تلاش مسئولان استان حل شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان وجود مجتمع‌های خدماتی و رفاهی را در سطح جاده‌ها مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر در هر ۱۵۰ کیلومتر یک مجتمع رفاهی خدماتی در سطح جاده‌ها احداثشود تلفات و حوادثناشی از رانندگی نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز