خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در نشست کامیون داران تاکید کرد:

تعاونی‌های حمل و نقل کالا از رشد کافی برخوردار نبوده‌اند

کد خبر : ۱۴۵۲۰۸

نشست کانون انجمن های صنفی کامیونداران استان با مسئولان اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان و با حضور اعضاء شرکتهای تعاونی حمل و نقل بار استان و انجمن های صنفی کامیونداران استان در محل سالن انجمن صنفی پیمانکاران حمل فرآورده های نفتی اصفهان برگزار شد.

ایلنا: معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در نشست کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل در حمل و نقل بهره وری ناوگان حمل ونقل کالا می‌باشد و تعاونی‌های حمل و نقل کالا در چند سال گذشته از رشد کافی برخوردار نبوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، صفاتاج تصریح کرد: با بهره وری ناوگان و برنامه ریزی علمی و جامع می‌توانیم حمل ونقل را از حالت سنتی به صنعتی تبدیل کنیم اما در این زمینه نیاز به برگزاری جلسات بیشتری با صنوف و اتحادیه‌ها داریم و در این جلسات نیازمند کمک‌های فکری و پیشنهاد افراد خبره در حوزه کالا هستیم.

وی گفت: با کمک انجمن‌های صنفی و همکاری سازمان حمل و نقل می‌توانیم تا اندازه‌ای به مشکلات بخش حمل و نقل جاده‌ای رسیدگی کنیم.

رئیس کانون کامیونداران استان، نیز دراین نشست، انجمن‌های صنفی را به عنوان بازوی سازمان حمل و نقل معرفی کرد و افزود: انجمن صنفی باید از طرف سازمان حمل و نقل یاری و پشتیبانی شود.

دبیر کانون کامیونداران استان اصفهان نیز در این زمینه تصریح کرد: برای پیشرفت حمل و نقل جاده‌ای نیاز به تلاش بیشتری داریم تا بتوانیم حمل و نقل سنتی را به سمت حمل ونقل صنعتی سوق دهیم.

کریمی با اشاره به نامناسب بودن ساختار حمل و نقلی استان گفت: باید به مسائل و مشکلات بخش حمل و نقل در استان رسیدگی کرد و قطعاً با رفع این موارد مشکلات همه استان‌ها و شهرستانهای کشور حل خواهد شد.

دبیر کانون کامیونداران استان با اشاره به تغییرات در بخش حمل و نقل جاده‌ای عنون کرد قوانین تجارت و حمل و نقل جاده‌ای نیاز به به روز رسانی و یک برنامه ریزی مداوم دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز