خبرگزاری کار ایران

اتاق بازرگانی اصفهان، نخبگان را دور هم جمع کرد

تعامل صنعتگران با نخبگان داخل و خارج با برگزاری ششمین پروژه چرخش مغزها

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۳۲

با هدف تعامل صنعتگران و سرمایه گذاران با نخبگان داخل و خارج، ششمین پروژه چرخش مغزها در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

ایلنا: مدیر پروژه چرخش مغزها گفت: سه عنصر اصلی این پروژه نوآوران، فراگیران و علاقمندان هستند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " کوروش خسروی " از طراحی پنج شبکه جدید شامل فناوری چاپگرهای سه بعدی، کشت بدون خاک، صنعت مغناطیس، پردازش تصویر و ماشین بینایی در این پروژه خبر داد.

وی ماموریت کلی این شبکه را توسعه و معرفی فناوری به صنعت، کاربران و بازار، بازدید از واحد‌های تولیدکننده یا بهره‌بردار از فناوری، بازدید از نمایشگاه‌های خارجی مربوطه، تدوین مدل‌های تجاری سازی این فناوری‌ها، تعریف دوره‌های آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص هر فناوری، برنامه‌ریزی و برگزاری همایش‌های ملی, جذب و هدایت نخبگان ایرانی داخل و خارج کشور به تکمیل و توسعه این فناوری‌ها، ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در هر حوزه و استقرار در مراکز رشد پارک‌های فناوری اعلام کرد.

وی به تشریح اقدامات انجام شده در هر شبکه اشاره کرد و گفت: در بخش چاپگرهای سه بعدی، برگزاری یک همایش نیم روزه، تهیه جزوه آموزشی و انتشار در بین اعضا، شناسایی فناوران، شناسایی کارآفرینان، شناسایی بهره برداران و تعیین ماموریت این شبکه در دستور کار شبکه قرار گرفته است.

" خسروی " تصریح کرد: برای کارآفرینی و خلق ثروت به سه عنصر ایده، مهارتهای مدیریتی و نگرش کارآفرینانه نیاز است و در طرح چرخش مغزها سعی می شود هر سه عنصر برای اعضا تامین گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز