خبرگزاری کار ایران

برای برگزاری سومین جشنواره ملی شعر کودک در شاهین شهر:

۴ هزار فراخوان جشنواره شعر کودک به سراسر کشور ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۲۴

سومین جشنواره ملی شعر کودک ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه با شرکت شاعران شعر کودک و کودکان شاعر در شاهین شهر برگزار می‌شود که مصطفی رحماندوست دبیری این جشنواره را به عهده دارد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاهی شهرداری شاهین شهر با بیان اینکه تاکنون ۴۰۰۰ فراخوان جشنواره ملی شعر کودک به سراسر کشور ارسال شده است، گفت: این جشنواره در ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه در شاهین شهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عبدالرسول جانثاری در مورد برگزاری سومین جشنواره ملی شعر کودک که در شاهین شهر برگزار می‌‎شود، اظهار داشت: با آنکه هنوز بیش از یک‌ماه تا برگزاری جشنواره ملی شعر کودک باقی است، اما دبیرخانه جشنواره به شدت فعال است، تا این اتفاق مهم فرهنگی که برای سومین بار در شاهین شهر صورت می‌‎گیرد به بهترین وجه اجرایی شود.

وی به بخشی از این فعالیت‎‌ها اشاره کرد و افزود: گروه‎های موثر در این جشنواره از جمله انجمن شاعران و گروه‎های نمایشی به مدت یک هفته و به صورت جنبی به اجرای برنامه‎هایی می‌‎پردازند، نشست‎هایی نیز برقرار شده و تمهیداتی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد زیادی آثار شاعران به دبیرخانه واصل شده است ادامه داد: ۴ هزار درخواست فراخوان به نقاط مختلف کشور به عنوان بخش دیگری از این فعالیت ارسال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز