خبرگزاری کار ایران

شهردارشاهین شهرخبرداد:

طرح محله سبز برای اولین بار در شاهین شهر اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۵۸

جهت مقابله با آلایندگی ها درشاهین شهر توسعه بیش از ۲ برابری فضای سبزدر دستور کار مسئولان این شهر قرار گرفته است.

ایلنا: شهردارشاهین شهر یکی از مهم‌ترین هدف‌های شهرداری را جذب سرمایه گذار مناسب دانست و افزود: شاهین شهر پتانسیل‌های بالقوه بسیار بالایی دارد که امیدواریم با جذب سرمایه گذار و معرفی این توانمندی‌ها علاوه بر آبادانی بیشتر شهر بتوانیم برخی از نیازهای مرکز استان را نیز برآورده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ذاکری، تعداد پروژه‌های فعال حال حاضر شهرداری را ۳۴ پروژه عنوان کرد و گفت: نزدیک به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار پروژه‌های فعال شهرداری است که بین ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که چند پروژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و مورد استفاده همشهریان عزیز قرار خواهد گرفت.

وی در مورد متروی شاهین شهر به اصفهان گفت: مجوزهای لازم را اخذ کرده‌ایم و طراحی فازهای ۱ و ۲ آن با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد و امیدواریم بزودی وارد مرحله عملیاتی شویم.

وی همچنین ساماندهی مشاغل شهری را نوید داد و افزود: طراحی شهرک مشاغل شهری انجام شده است و در صورت تایید توسط مقامات استان به سرعت اجرایی خواهد شد.

شهردار شاهین شهر آلایندگی هوا را دغدغه اصلی مردم و حساسیت مدیران شهری دانست و افزود: توسعه بیش از ۲ برابری فضای سبز در این شهر جهت مقابله با آلایندگی پیش بینی شده است که با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر سرانه فضای سبز هر شهروند ۱۴ متر مربع است که امیدواریم در پایان دوره چهارساله به ۳۰ متر مربع افزایش یابد.

ذاکری، از ایجاد محله سبز برای اولین بار در استان و در شاهین شهرخبر داد و ادامه داد: طرح محله سبز به عنوان نمونه‌ای در کشور مطرح خواهد شد و نماد مقابله با مشکلات شهر نشینی و آلایندگی‌هاست که در حال حاضر در مرحله طراحی و کار‌شناسی است.

وی همکاری بی‌سابقه شهرداری و بنیاد مستضعفان را منشاء تحول و اتفاق‌های مفیدی برای شهر دانست و از تعامل مدیران این ارگان و حمایت‌های شورای اسلامی شهر، فرمانداری و امام جمعه شاهین شهر قدردانی نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز