خبرگزاری کار ایران

مصطفی رحماندوست؛ دبیرعلمی سومین جشنواره ملی شعر کودک:

می توان جشنواره شعر کودک را بین المللی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۶۶

از اهداف مهم برگزاری سومین جشنواره ملی شعر کودک در شاهین شهر، ایجاد امید و شادی در کودکان کشور است / تمام کاربست های این اتفاق باید در برنامه های اجرایی دیده شود.

ایلنا: دبیرعلمی سومین جشنواره ملی شعر کودک در خصوص برنامه های پیش بینی شده در سومین جشنواره شعر ملی کودک گفت: امسال جشنواره به تکامل رسیده است و برنامه های در نظر گرفته شده براساس نقاط قوت جشنواره های قبلی است و کاستی های آن به حداقل رسیده است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " مصطفی رحماندوست " تاکید کرد: تبدیل شدن جشنواره از ملی به بین المللی راهی دشوار و طولانی است که تنها با همدلی تمام دستگاه ها و همت اهل ادب و فرهنگ شهر و تلاش دو چندان عوامل اجرایی جشنواره محقق می شود.

وی همچنین از حضور گسترده شعرا و بررسی بیش از ۴۰ کتاب شعر کودک که در سال ۹۲ چاپ شده اند در سومین جشنواره ملی شعر کودک شاهین شهر خبر داد.

همچنین دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی شعر کودک در چهارمین جلسه هماهنگی سومین دوره جشنواره ملی شعر کودک با اشاره به اینکه حضور این جشنواره در شهری مانند شاهین شهر می تواند اعتبار ویژه ای به این رویداد بدهد، گفت: حضور سه نسل از شاعران کودک در کنار هم و ایجاد فرصت هایی برای تبادل نظر و هم اندیشی در واقع محفلی است که از دل آن تجربه اندوزی بیرون می آید و کار ارزشمندی خواهد بود.

" ذاکری هرندی "، از مسوولان خواست با همکاری های بین بخشی و استفاده حداکثری از پتانسیل شهرداری ترتیبی دهند که در طول دو روز برگزاری جشنواره، شاخصه های فرهنگی شهروندان شاهین شهری نمایانده شود.

دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی شعر کودک همچنین همکاری و مشارکت شاعران شهرستان و استان رادر بخش های اجرایی و برنامه های جنبی جشنواره خواستار شد و افزود: یکی از هدف های والای جشنواره ایجاد انگیزه در میان کودکان شهر و توجه شاعران به کودکان است.

وی ادامه داد: سال گذشته تنها حدود ۷۰ کودک شاعر در شاهین شهر شناسایی شدند در حالی که امسال تعداد این شاعران کوچک به بیش از دو برابر افزایش یافته است.

گفتنی است، با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و در پی اقدامات دبیرخانه سومین جشواره شعر کودک، فرم شرکت در این جشنواره به سراسر کشور ارسال شد که علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت(فراخوان) در همین صفحه مراجعه و یا با تلفن ۵۲۲۹۷۰۰ – ۰۳۱۲ تماس حاصل فرمایند.

سومین جشنواره ملی شعر کودک طی روزهای ۱۵ و ۱۴ اسفند ماه در شاهین شهر برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز