خبرگزاری کار ایران

آماده‌سازی بناهای تاریخی شهرستان‌های استان اصفهان در نوروز ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۶۳

در آستانه نوروز ۹۳ کلیه بناهای تاریخی در شهرستان‌های استان اصفهان برای پذیرایی از مسافران نوروزی ساماندهی و آماده سازی می‌شوند.

ایلنا: در آستانه نوروز ۹۳ کلیه بناهای تاریخی در شهرستان‌های استان اصفهان برای پذیرایی از مسافران نوروزی ساماندهی و آماده سازی می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: دراولین جلسه ستاد نوروی شهرستان‌های استان اصفهان به تشریح برنامه‌های نوروز۹۳ پرداخت و افزود: ادارات و نمایندگان و مسوولان میراثفرهنگی شهرستان‌ها به عنوان مسوولان ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان‌های خود معرفی شدند و موظف هستند تا با مشارکت شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها در شهرستان‌های خود پذیرای میهمانان نوروزی باشند.
«محسن مصلحی» اظهار داشت: جهت راهنمایی میهمانان نوروزی در شهرستان‌ها، ادارات و نمایندگان میراثفرهنگی شهرستان‌ها موظفند با همکاری شهرداری و فرمانداری‌ها به چاپ بروشور، نقشه و کاتالوگ بپردازند.
وی تصریح کرد: همچنین مسوولان و نمایندگان میراثفرهنگی شهرستان‌ها موظفند تا با بکارگیری نیروهای خارج از سازمان به مدت ۱۵ روز در قالب(ماده ۹۳ مدیریت خدمات کشوری) به عنوان راهنمای بناهای تاریخی، برای آن‌ها ابلاغ صادر کنند.
وی اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد در بناهای شاخص کلیۀ شهرستان‌ها تبلیغات و بازاریابی بناهای دیگر شهرستان‌های همجوار را نیز داشته باشند.
مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: ادارات و نمایندگی‌ها موظفند با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه‌های هنری در خصوص فعالیت‌های جشنواره‌ای و برنامه‌های فرهنگی تعامل داشته باشند.
وی همچنین جمع آوری آمار ورود و خروج و اقامت مسافران را بصورت روزانه به دبیرخانه ستاد توسط ادارات و نمایندگی شهرستان‌ها بر اساس فرم‌های تحویلی را مورد تاکید قرار داد.
وی تاکید کرد: ادارات و نمایندگی شهرستان‌ها از هم اکنون از کلیۀ تأسیسات گردشگری بازدید و در ایام نوروز نیز نسبت به ادامۀ بازرسی‌ها اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز