خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۸۷۱کیلو گرم تریاک و حشیش از چهار قاچاقچی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۱۹

چهار قاچاقچی حرفه ای که ۸۷۱ کیلو گرم مواد مخدر همراه داشتند درشهرستان نائین اصفهان دستگیر شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی اصفهان در جاده آب حوالی شهرستان نائین به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۳۲۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۷۶ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش کشف و دو نفر نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سردار «عبد الرضا آقاخانی» تصریح کرد: همچنین ماموران این یگان در عملیاتی دیگر به یک دستگاه خودروی سواری سمند که با سرعت بالایی به سمت ورودی شهرستان نائین در حال حرکت بود به دلیل سرعت غیر مطمئنه دستور توقف دادند ولی راننده متواری شد.

رییس پلیس استان با بیان اینکه متأسفانه خودروی مذکور به دلیل سرعت زیادی که داشت در نزدیکی گردنه ملا احمد نائین دچار واژگونی شد، گفت: بلافاصله ماموران بر سر صحنه حاضر و در بازرسی دقیق از خودرو مقدار ۲۳۱ کیلو ۷۰۰ گرم تریاک و ۲۳۳ کیلوگرم حشیش را کشف و راننده و سرنشین خودرو را نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در مجموع عملیات‌های روز گذشته توسط ماموران انتظامی استان مقدار ۵۶۱ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و ۳۰۹ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش کشف، دو دستگاه خودروی سواری توقیف و چهار قاچاقچی نیز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز