خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان خبر داد:

فسخ ۱۳ قرارداد در هیات حل اختلاف شهرک های صنعتی و واگذاری به سرمایه گذاران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۴۹

به منظور تعیین تکلیف قرارداد زمین های واگذار شده شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان جلسات هیات حل اختلاف و داوری برگزار شد.

ایلنا: به منظور رسیدگی و حل اختلاف پرونده‌هایی که به تعهدات قراردادی خود عمل نکرده‌اند، جلسات حل اختلاف و رسیدگی به این پرونده‌ها با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به عنوان داور و حکم مرضی الطرفین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان گفت: در این جلسات به ۲۵ پرونده حقوقی رسیدگی شد و در ‌‌نهایت نسبت به ۱۳ فقره قرارداد با متراژ تقریبی ۱۰۰ هزار مترمربع رای فسخ قرارداد صادر شد تا این تعداد زمین به متقاضیان و سرمایه گذاران واجد شرایط بعدی واگذار شود.

وی ادامه داد: همچنین در ارتباط با ۹ فقره قرارداد به متراژ تقریبی ۲۵۵ هزار مترمربع رای به اعطای مهلت شد و برای سایر پرونده‌ها نیز آرای خاص صادر شد.

سعادت بهرامی افزود: این جلسات به منظور پیگیری و تعیین تکلیف حقوقی پلاک‌های صنعتی برگزار شد که طرف‌های قرارداد در مواعد مقرر به تعهدات خود عمل نکرده‌اند و مقرر شد پس از فسخ قرارداد این زمین‌ها به دست سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار شود.

وی تصریح کرد: سعی شده به چرخه صنعت و تولید استان کمک شود تا به این طریق بتوان وسیله اشتغال جوانان و جذب سرمایه گذاران به استان را فراهم نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز