خبرگزاری کار ایران

در سفر مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی به اصفهان مطرح شد:

در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی اصفهان شاهد رشد چشمگیر سطح خدمات هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۵۰

خوشبختانه در استان اصفهان در بخش های بیمه ای و درمانی شاهد رشد چشمگیر سطح خدمات و رضایتمندی کارفرمایان و بیمه شدگان هستیم که با توسعه زیرساختها و برون سپاری بیش از پیش شاهد افزایش رضایتمندی خواهیم بود.

ایلنا: مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در بدو ورود به استان اصفهان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان، استاندار، مدیران و کار‌شناسان بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی استان و همچنین بازدید از شعب بیمه‌ای و مراکز ملکی درمانی این سازمان از جمله برنامه‌های این سفر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید تقی نوربخش افزود: در بخش بیمه‌ای و درمان خبرهای خوبی از افزایش کمی و کیفی خدمات بیمه‌ای و درمانی و همچنین رضایتمندی کارگران و کارفرمایان را شاهد هستیم که با افتتاح شعبه شش تأمین اجتماعی در منطقه محروم شمال اصفهان و همچنین کلنگ احداثو آغاز عملیات اجرایی یک بیمارستان بسیار بزرگ که از درخواست‌های دیرین شرکای اجتماعی سازمان بوده بیش از پیش شاهد رضایتمندی بیمه شدگان و افزایش سطح خدمات خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به پوشش ۶۳ درصدی جمعیت استان تحت حمایتهای قانونی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت خدمات تأمین اجتماعی گفت: خوشبختانه در استان اصفهان در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی شاهد رشد چشمگیر سطح خدمات و رضایتمندی کارفرمایان و بیمه شدگان هستیم که با توسعه زیرساخت‌ها و برون سپاری بیش از پیش شاهد افزایش رضایتمندی خواهیم بود.

نوربخش اظهار داشت: هم اکنون در استان اصفهان ۴۱ واحد بیمه‌ای، ۱۳ کارگزاری رسمی، ۲۵ شعبه اقماری، سه بیمارستان بزرگ و ۲۶ مرکز درمانی در سراسر استان اصفهان به بیش از سه میلیون بیمه شده ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز