خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر در همایش ملی اقتصاد مقاومتی مطرح کرد:

اصلاح سرفصل دروس دانشگاهی با توجه به سیاست‌های جدید در دستور کار متولیان قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۳۳

همایش ملی اقتصاد مقاومتی با حضور صاحبنظران و اندیشمندان حوزه اقتصاد در تالار همایش های شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد.

ایلنا: همایش ملی اقتصاد مقاومتی با حضور صاحبنظران و اندیشمندان حوزه اقتصاد در تالار همایش‌های شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رئیس دانشگاه آزاد واحد خمینی شهر در این همایش گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص تدوین اقتصاد مقاومتی و تبیین راهکار‌ها و سیاست‌های مورد نظر معظم له در اقتصاد ایران در مواجه با تحریم‌ها و هجمه‌های دشمنان، دانشگاه به رسالت علمی و تحقیقاتی خود جامه عمل پوشانده و همایش بزرگی در سطح ملی و با حضور چهره‌های برجسته اقتصاد، افتخار بزرگی برای دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می‌آید.
مهران مجلسی، با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به رؤسای سه قوه بیان داشت: اقتصاد باید طوری برنامه ریزی شود که ضمن شناسایی ظرفیت‌های درونی و تقویت بنیان‌ها در مقابله با شوک‌های خارجی تعامل سازنده با اقتصادهای بیرونی نیز حاصل شود.
وی اصلاح قوانین بانکی و مالیاتی و پرهیز از هرگونه موازی کاری را در شرایط کنونی ضروری برشمرد و بیان داشت: اصلاح سرفصل دروس دانشگاهی با توجه به سیاست‌های جدید باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.
رئیس دانشگاه افزود: ۵۱ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که ۲۰ مقاله بصورت ارائه و ۱۲ مقاله بصورت پوس‌تر برگزیده شد.
خاطر نشان می‌سازد همایش با سخنرانی دکتر محمد واعظ دانشیار دانشگاه اصفهان با موضوع راهبرد اقتصاد مقاومتی، دکتر حیدری استادیار دانشگاه اصفهان با موضوع تدوین الگوی پیشنهادی برای سیاست‌های کلی اصل ۴۵ قانون اساسی و دکتر احمد شعبانی دانشیار دانشگاه امام صادق با موضوع تحریم و ضرورت‌های استراتژی اقتصاد مقاومتی ادامه یافت و سپس اساتید به ارائه مقالات علمی خود پرداختند و در ادامه با حضور مسئولان اجرایی و دانشگاه با اهداء لوح سپاس قدردانی بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز