خبرگزاری کار ایران

با بسته شدن میدان امام اصفهان به روی خودروها:

احداثخیابان آقانورا… نجفی برای کاهش بار ترافیکی میدان امام(ره) مشکل گشاست

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۴۹

با زمزمه‌هایی که برای بسته شدن میدان امام مطرح می‌شود برای از بین بردن بار ترافیکی خیابان آقانورالله نجفی از خیابان حافظ به صورت شمال به جنوب احداثمی‌شود و سپس به صورت غربی به شرقی به خیابان نشاط ختم می‌شود.

ایلنا: شهردار منطقه ۳ اصفهان با تاکید بر اینکه خیابان آقانورالله نجفی یکی از مصوبات طرح تفصیلی شهر اصفهان محسوب می‌شود، گفت: با توجه به اینکه قرار است میدان امام(ره) بر روی خودرو‌ها بسته شود احداثاین خیابان لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان منصور نجفی افزود: با توجه به اینکه این خیابان در فاصله‌ای تا میدان تاریخی امام(ره) قرار دارد از این رو باید عرض خیابان با هماهنگی سازمان میراثفرهنگی و مصوبه کمسیون ماده ۵ انجام شود.

وی تصریح کرد: خیابان آقانورالله نجفی از خیابان حافظ به صورت شمال به جنوب آغاز می‌شود و سپس به صورت غربی به شرقی به خیابان نشاط ختم می‌شود.

شهردار منطقه ۳ اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر خط بدنه خیابان آقانورالله نجفی در کمیسیون ماده ۵ در دست بررسی است، تاکید کرد: برای بستن میدان امام(ره) بر روی خودرو‌ها باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود بنابراین احداثخیابان آقانورالله نجفی از جمله این زیرساخت‌ها است و باید به گونه‌ای ایجاد شود که جوابگوی ترافیک آینده مرکز شهر باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه خیابان آقا نورالله نجفی در نزدیکی میدان تاریخی امام(ره) قرار دارد از این رو خط بدنه این خیابان در کمیسیون ماده ۵ در دست بررسی است تصریح کرد: میراثفرهنگی برای خط بدنه خیابان آقانورالله نجفی نظراتی داشته به همین منظور نشست‌هایی با سازمان میراثبرگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز