خبرگزاری کار ایران

برگزاری روز جهانی تنیس در پل تاریخی خواجو اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۴۵

مراسم روز جهانی تنیس در شهر تاریخی اصفهان با هدف بسط و توسعه این رشته مفرح و جذاب نخستین باردرضلع شرقی پل تاریخی خواجو در رودخانه زاینده رود برگزار می شود.

ایلنا: سرپرست هیات تنیس استان اصفهان با اشاره به اینکه مهم‌ترین این برنامه دوازدهم اسفند ماه مصادف با سوم مارس برگزار می‌شود اظهار داشت: جشنواره اموزش رایگان مینی تنیس به دانش اموزان زیر ده سال اختصاص دارد و بصورت نمادین در روز جهانی تنیس برای این رده سنی آغاز خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حمیدرضا خوروش خاطرنشان کرد: در این جشنواره ویژه برنامه‌هایی به منظور آشنایی با این رشته مفرح به دانش اموزان ارائه خواهد شد تا این حرکت سر آغاز معرفی مینی تنیس به خردسالان و نونهالان باشد چرا که از سال اینده هیات تنیس استان اصفهان آموزش رایگان این رده سنی را در زمینهای تنیس مجموعه ورزشی انقلاب اصفهان در قالب برنامه‌های آموزشی هیات گنجانده است.
وی ادامه داد: برای گسترش رشته مهیج تنیس کم هزینه‌ترین و موثر‌ترین راه توسعه این رشته در رده‌های سنی پایه است که باید آموزش رایگان را در این رده سنی اغاز و سپس استعداد‌ها کشف و بعد نخبه پروری کنیم، برهمین اساس هم آموزش رایگان با هدف معرفی مینی تنیس به نونهالان دبستانی همراه با پرورش مهارتهای پایه این رشته و در ‌‌نهایت گزینش مستعدین و آموزش تکمیلی را مد نظر قرار داده‌ایم.
سرپرست هیات تنیس استان اصفهان با تاکید بر اینکه آموزش رایگان مینی تنیس از سال اینده با همکاری شهرداری و اموزش و پرورش در کنار دیگر برنامه‌های هیات اجرایی خواهد شد خاطر نشان ساخت: در روز جهانی تنیس قصد معرفی و آموزش نمادین و مقدماتی این رشته را همراه با برنامه‌های مفرح برای دانش آموزان اجرا می‌کنیم تا آغاز گر راهی نو در این رشته مهیج و موثر در سلامتی روح و جسم باشیم و از همه مهم‌تر شرایط را برای توسعه عمومی این رشته که در باور عمومی به ورزش گران شهرت یافته، فراهم کنیم.
خوروش همچنین مسابقه عکاسی با رویکرد تنیس همراه با جایزه را برای علاقمندان و عکاسان حرفه ایی از دیگر برنامه‌های جذاب روز جهانی تنیس نام برد و از عکاسان اصفهانی و ایرانی دعوت کرد تا در روز برگزاری مراسم در پل تاریخی خواجو حضور یابند و صحنه‌های زیبایی را شکار و در مسابقه عکاسی تنیس شرکت کنند.
وی جشنواره نقاشی ویژه خردسالان را هم از دیگر برنامه‌های جانبی روز جهانی تنیس عنوان کرد.
سرپرست هیات تنیس استان اصفهان گفت: روز دوازدهم اسفند ماه مصادف با سوم مارس اهالی تنیس گرد هم می‌آیند تا در کنار بنای ماندگار پل خواجو همراه با پیشکسوتان گرانقدر این رشته و با حضور مقامات استانی و کشوری همچنین ورزشکاران و هنرمندان روز به یاد ماندنی را در این رشته مهیج در ضلع شرقی پل خواجو به ارمغان آورند.
حمیدرضا خوروش افزود: برگزاری مراسم روز جهانی تنیس در اصفهان نشانه آغاز راهی طولانی برای دستیابی به اهداف بلند تنیس استان اصفهان است که رو نق افزایی این رشته در بین آحاد مختلف جامعه رقم بخورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز