خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان:

نصب نیروگاه خورشیدی ۲ کیلو واتی در شهرداری اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۴۶

اولین نیروگاه خورشیدی ۲ کیلو واتی در میدان امام حسین(ع) در مجاورت شهرداری اصفهان نصب می شود.

ایلنا: معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای تحقق اهداف کمیته مشترک انرژی های تجدید پذیر شهر اصفهان مابین شهرداری اصفهان و شرکت توزیع نیروی برق اصفهان تفاهم‌نامه ای منعقد شد که در راستای اجرای این تفاهم نامه طرح " تجهیز ساختمان‌‌ مرکزی شهرداری اصفهان(بام سبز) با پانل‌های‌ خورشیدی به ظرفیت ۲ کیلووات " جهت اتصال به شبکه توزیع اجرا شود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محسن رنجبر ضمن تاکید بر لزوم گسترش استفاده از انرژی های تجدید پذیر افزود: ضرورت توسعه بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر و افزایش سهم آنها در مجموع انرژی‌های تامین شده انکارناپذیر است و روند رو به رشد استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در سراسر جهان با توجه به پاک‌بودن، عدم آلودگی و صرفه اقتصادی دراز مدت آن، در سال‌های اخیر چشمگیر بوده است.
رنجبر اظهار داشت: شهرداری اصفهان با هدف هم‌افزایی پتانسیل‌های بخش مختلف ضمن تدوین و اجرای طرح جامع " زیرساخت توسعه بهره‌گیری از فن‌آوری تولیدات پراکنده انرژی خورشیدی درمقیاس فوق کوچک " در نظر دارد الگوی مناسبی برای اشاعه زیرساخت‌های توسعه‌ این تکنولوژی نوین در سطح کشور و منطقه ارائه نماید.
وی بیان داشت: در این راستا در حدود ۲۰ نیروگاه خورشیدی دیگر نیز با مجموع ظرفیت ۱۰۰ کیلو وات جهت نصب در سطح مناطق پانزده گانه شهر اصفهان در دستور کار قرار دارد.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: اجرای این طرح در راستای همکاری‌های متقابل فی ما بین شهرداری اصفهان و شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در قالب فعالیت کمیته مشترک انرژی‌های تجدیدپذیر شهر اصفهان با هدف حفظ سرآمدی اصفهان در توسعه پایدار شهری، صورت می پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز