خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردستان:

متناسب با تهدید دشمنان ظرفیت لازم در نیروهای مسلح وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۹۰۹

دل همه مردم ایران قرص باشد که نیروهای مسلح این توانمندی و استحکام و قابلیت را دارند که با توانمندی خودشان بازدارندگی را در دشمن ایجاد کنند و اگر دشمن خطایی را مرتکب شود سیلی محکمی را از نیروهای مسلح خواهند خورد.

ایلنا: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم یادواره سرلشکر شهید رضا کریمی و ۳۷ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان اردستان اصفهان در حسینیه شهر مهاباد این شهرستان گفت: آن زمانی که شیپور جنگ نواخته شد و دشمن مرزهای ماراموردتجاوزقرار داد ملت بزرگ ایران اسلامی نشان دادندکه دین لقلقه زبانشان نیست بلکه تاعمق جانشان نفوذکرده است در این مراسم که آیت اله طباطبائی‌نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان حضور داشتند.

به گزارش ایلنا، امیرپور دستان با اشاره به اینکه زن و مرد و پیر و جوان لباس رزم پوشیدند و برای دفاع از اسلام، قرآن و ولایت راهی جبهه‌ها شدند افزود: آن‌ها مردانه و مستحکم در برابر هجوم استکبار ایستادند و جلو‌تر از همه شهدا بودند که درس گرفته از مکتب امام حسین(ع) هستند و در واقع آن امامی که یکه و تنها مقابل لشکر تا دندان مسلح می‌ایستد و حرف حق خود را می‌زند.

وی با بیان اینکه اقتدار و سربلندی و افتخار امروز کشور جمهوری اسلامی ایران به برکت خون‌های پاک شهیدان است اضافه کرد: اگرمسئولین سیاسی ما امروز در عرصه‌های بین المللی با اقتدار حرف می‌زنند به خاطر همین خون‌های پاک است.

امیر‌پور دستان در رابطه با ایثار گریهای خانوده شهدا افزود: شهید مَثل شمع است که می‌سوزد و آب می‌شود اما روشنایی می‌دهد تا در سایه روشنایی فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی انجام شوداما آیا می‌شود که از شهید گفت ولی از خانواده شهید چیزی نگفت و خانواده‌هایی که مثل صدف این گوهرهای ارزشمند را در دامن خود پرورش و تربیت دادند و اگر این خانواده‌ها نبودند این شهدا اینگونه تربیت نمی‌شدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستند و غافل گیر نخواهند شد و غافلگیری برای نیروهایی است که حواسشان نباشد و مشغول خودشان باشد گفت: ایران تمام حرکت‌ها در مرز‌ها، کنارمرز‌ها، منطقه و فرامنطقه را رصد می‌کند و این حرکت‌ها تحلیل می‌شود.

وی افزود: ما حتی از تعداد نفرات دقیقاً اطلاع داریم که در افغانستان چند کانادایی و هلندی و ایتالیایی و چه سلاح‌هایی در اختیار دارند و تمام ناو‌ها در خلیج فارس و پرنده‌ها در پایگاه‌ها در رصد نیروهای ماست که متناسب با تهدید، ظرفیت لازم در نیروهای مسلح ایجاد شده است.

امیرپوردستان گفت: دل همه مردم ما قرص باشد که نیروهای مسلح این توانمندی و استحکام و قابلیت را دارند که با توانمندی خودشان بازدارندگی را در دشمن ایجاد کنند و اگر دشمن خطایی را مرتکب شود سیلی محکمی را از نیروهای مسلح که فرزندان شما در پادگان‌ها باشند، خواهند خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز