خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

روزانه ۲ هزار نفر از دوچرخه های ایستگاههای دوچرخه شهرداری اصفهان استفاده می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۱۷۳

تا پایان سال آینده ظرفیت ایستگاه های دوچرخه شهرداری اصفهان از به ۶ هزار نفر افزایش می یابد.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از مباحثی که در توسعه حمل و نقل عمومی دنبال می شود احیای سنت دوچرخه سواری در اصفهان است گفت: در حال حاضر ۳۰ کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه در سطح شهر احداثشده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مصطفی نوریان ایستگاه دوچرخه فعال در کلانشهر اصفهان را ۲۵ ایستگاه عنوان کرد و اظهار داشت: ۵ ایستگاه دوچرخه در سال ۹۳ نیز راه اندازی می شود تا به این ترتیب تعداد ایستگاههای دوچرخه به ۳۰ ایستگاه افزایش می یابد.

وی ادامه داد: روزانه ۲ هزار نفر از دوچرخه های ایستگاههای دوچرخه شهرداری اصفهان استفاده می کنند در حالی که ظرفیت تحویل دوچرخه برای ۴ هزار نفر وجود دارد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تا پایان سال آینده ظرفیت تحویل دوچرخه به ۶ هزار نفر فراهم می شودافزود: با توجه به ترافیک سنگین ایام عید ایستگاههای سیار دوچرخه برای استفاده مسافران و شهروندان فعال می شوند.

نوریان در پایان گفت: فرهنگ سازی و اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها جهت ترویج و توسعه دوچرخه سواری از الزامات موثر در ارتقای فرهگ دوچرخه سواری در این کلان شهر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز