خبرگزاری کار ایران

توزیع بیش از هزار سبد کالا در بین خانواده های زندانیان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۲۶۷

با کمک و مشارکت انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اصفهان و خیرین بیش از یکهزار سبد کالا در بین خانواده های تحت پوشش زندانیان توزیع می شود.

ایلنا: در راستای مصوبه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اصفهان مبنی بر کمک و توزیع سبد کالا در بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این انجمن با کمک خیرین سبدکالایی شامل برنج، مرغ، پنیر، حبوبات، روغن و چای به ارزش بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ دادستان و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اصفهان در جمع خانواده‌های زندانیان گفت: حضور خیرین در امر کمک به معیشت و رفاه و درمان خانواده‌های زندانیان و حتی خود زندانیان در داخل زندان‌ها در این استان بی‌نظیر است.

محمدرضا حبیبی تصریح کرد: نگاه سیستم قضایی، زندان و خیرین به معیشت و آموزش و درمان و رفاه خانواده ها از اولویت‌های فعالیت‌های انجمن است که امسال با مشارکت خیرین سبدکالا به ارزش هر سبد معادل یک میلیون و پانصد هزار ریال به بیش از یکهزار خانوار توزیع و اهداء خواهد شد.

مدیر کل زندان‌های استان اصفهان نیز در جمع خانواده‌های تحت پوشش با اشاره به اهداف این انجمن گفت: خیرین اصفهانی در تمامی مواقع به عنوان یار و پشتیبان خانواده‌های نیازمند بوده‌اند و امروز نیز به شکرانه وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور خیرین در مجموعه زندان های استان به لطف خداوند گوشه‌ای از معیشت این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

گفتنی است این سبد کالا در مدت یک هفته توسط انجمن حمایت اززندانیان در بین خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز