خبرگزاری کار ایران

مجله رشد تعطیلات، جایگزین پیک نوروزی برای دانش آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۶۳

دانش آموزان ابتدایی برای نوروز سال ۹۳ مجله ای با عنوان ˈرشد تعطیلاتˈ به جای پیک نوروزی دریافت می کنند.

ایلنا: رییس گروه تکنولوژی و گروههای درسی آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تعداد ۴۲۰ هزار جلد مجله رشد تعطیلات ویژه دانش آموزان پیش دبستانی و دوره ابتدایی چاپ شده و آماده توزیع است.
به گزارش خبرگزاری " ایلنا " از اصفهان؛ علی حمیدیˈافزایش سطح علمی و مطالعات و همچنین آموزش مهارتهای زندگی اسلامی، ایرانی و آموزه های دینی و علمی را از اهداف تدوین این مجله برشمرد.
رییس گروههای درسی آموزش ابتدایی تصریح کرد: براساسنامه وزارتی برای تهیه بسته های فرهنگی ویژه نوروز، استان اصفهان این مجله را برای اوقات فراغت نوروزی دانش آموزان ابتدایی استان تهیه کرده است.
وی ادامه داد: در این مجله مسابقه ای برای دانش آموزان ترتیب دشده که نظر خود را در مورد سخنان رییس جمهوری در آیین بازگشایی مدارس در مورد احیای زنگ و ساعت کتابخوانی و تبدیل فرهنگ شفاهی به کتب مدرسه اعلام کنند.
حمیدی افزود: این مجله با سه عنوان برای گروه پیش دبستانی و اول ابتدایی با عنوان ˈمجله ویژه دوم و سوم ابتدایی با عنوان ˈمجله نوآموزˈ و برای پایه های چهارم، پنجم و ششمن با عنوان ˈمجله دانش آموزˈ چاپ شده است.
وی زمان توزیع این مجلات در مناطق را از هفته آینده عنوان کرد و گفت: پس از آن این مجلات در مدارس توزیع می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز