خبرگزاری کار ایران

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان:

توزیع ۳۵۰ هزار قلک نیکوکاری در مدارس اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۱۷۵

۳۵۰ هزار قلک به مناسبت هفته جشن نیکوکاری در مدارس استان توزیع شد.

ایلنا: معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه تعداد ۳۵۰ هزار قلک نیکو کاری در استان توزیع شده است گفت: از این تعداد قلک به شهر اصفهان تعلق دارد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ بهرام سوادکوهی اظهار داشت: هر سال با توزیع قلک‌های نیکوکاری در مدارس، دانش آموزان نیز با اهدای کمکهای نقدی خود، سهم ویژه‌ای در احسان و نیکوکاری به هم مح خود می‌گیرند.
وی افزود: این قلک‌ها فردا با فراخوان قبلی به دانش آموزان جمع آوری می‌شود.
معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد اصفهان با اشاره به دایر شدن سه هزار و ۷۰۰ پایگاه جشن احسادر استان اصفهان برای مدت یک هفته گفت: از این تعداد دو هزار و بسیج و مساجد استان برای جمع آوری کمکهای مردمی مستقر است.
وی گفت: از این تعداد ۷۰ پایگاه در شهر اصفهان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان است.
سوادکوهی میزان کمکهای مردمی جمع آوری شده در جشن نیکوکاریرا حدود ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پایگاه‌های اصلی جمع آوری کمک‌های مردمی پل خواجو و سی و سه پل دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز