خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس کل اتاق های بازرگانی بلژیک در سفر به اصفهان تاکید کرد:

فولاد مبارکه از نظر وسعت در دنیا بی‌نظیر و از نظر تکنولوژی کم نظیر است

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۷۰۹

هم اکنون فضای بسیار خوبی برای برقراری تعاملات هرچه بیشتر در بخش صنعت با ایران و بویژه با فولاد مبارکه اصفهان فراهم شده است از این رو مدیران بخش صنعت بلژیک بر آن شدند تا راهکارها و مناسبات اقتصادی بین دو کشور را مورد بررسی بیشتری قرار دهند.

ایلنا: معاون رئیس کل اتاق‌های بازرگانی بلژیک در جریان سفر به ایران و بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه اصفهان، تصریح کرد: من از کارخانجات بسیاری در دنیا بازدید کرده بودم ولی امروز پس از بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه مشاهده کردم، این شرکت از نظر وسعت در دنیا بی‌نظیر و از نظر تکنولوژی کم نظیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ژاک گلوریس با اشاره به اهداف خود و هیئت همراه از حضور در ایران، گفت: اکنون فضای بسیار خوبی برای برقراری تعاملات هرچه بیشتر در بخش صنعت با ایران و بویژه با فولاد مبارکه اصفهان فراهم شده است از این رو مدیران بخش صنعت بلژیک بر آن شدند تا راهکارها و مناسبات اقتصادی بین دو کشور را مورد بررسی بیشتری قرار دهند و از طریق این سفر و برنامه‌های دیگری که مد نظر است و در آینده نزدیک اجرا می‌شود، مقدمات لازم برای گسترش فضای سرمایه‌گذاری اقتصادی در ایران را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه پیش از این از طرق مختلف به اهمیت و عظمت فولاد مبارکه واقف شده بودند، افزود: ما برای تسریع هرچه بیشتر این همکاریها بصورت حضوری بازدیدی از فولاد مبارکه داشته باشیم، که البته این همکاریها در آینده می‌تواند برای هر دو کشور مخصوصاً در بخش صنعت فولاد بسیار مفید واقع شود.

معاون رئیس کل اتاق‌های بازرگانی بلژیک ضمن ابراز خرسندی از حضور در فولاد مبارکه، گفت: من از اینکه می‌بینم کشور ایران در زمینه صنعت فولاد تا این حد رشد کرده است بسیار شگفت‌ زده شدم، بویژه اینکه باید همکاریهای فولاد مبارکه اصفهان با سایر فولادسازان جهان و دستاوردهای بومی این شرکت پس از دوران ساخت شرکت، بسیار ارزشمند است.

گفتنی است: خطوط گالوانیزه و رنگی فولاد مبارکه با مشارکت شرکتهای ایرانی و شرکت بلژیکی CMIساخته و راه‌اندازی شد و در جریان این بازدید معاون ورئیس کل اتاقهای بازرگانی بلژیک و همراهان ایشان با مهندس اسماعیلی مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه دیدار کردند و راهکارهای افزایش سطح کمی و کیفی و تامین مواد مصرفی این خطوط را مورد بحثو بررسی قرار دادند و با پیشرفتهای تکنولوژیکی و توانمندیهای ایران در این زمینه بیشتر آشنا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز