خبرگزاری کار ایران

مدیرحوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان خبر داد:

۵ حادثه و ۲۷ کشته و مصدوم در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۰۵۷

۴ حادثه تصادف و یک مورد مسمومیت با منوکسید کربن در استان اصفهان، ۴ کشته و ۲۳ مصدوم برجای گذاشت.

ایلنا: مدیرحوادثوفوریتهای پزشکی اصفهان گفت: طی تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان فریدن اعلام شد که سه نفر در منزلی واقع درشهرستان داران دچار کاهش سطح هوشیاری شده اند که یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ به همراه دو کارشناس فوریت های پزشکی، در محل حاضرشدند و مصدومین شامل را که دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بودند را پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان شهیدرجایی داران انتقال دادند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ غفور راستین در ادامه اظهار داشت: بر اساس تصادف یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی وانت نیسان در محور بوئین میاندشت - الیگودرز متاسفانه سه نفر از مصدومان در محل حادثه به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده بودند و چهار نفر دیگر از مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه به بیمارستان شهیدرجایی داران ودرمانگاه بوئین میاندشت منتقل شدند.

وی افزود: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروسمندباد و موتورسیکلت درروستای چم کهریز شهرستان لنجان۹مصدوم این حادثه پس از ارائه خدمات اولیه درمانی، توسط آمبولانس به بیمارستانهای شهیدمطهری فولادشهر و شهدای لنجان انتقال داده شدند.

راستین در رابطه با دو حادثه دیگر خاطر نشان کرد: یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی وانت نیسان در شهرستان فریدن و دو دستگاه خودروی پراید در محور اصفهان - شهرکرد با یکدیگر برخورد کردند که متاسفانه راکب موتور سیکلت در دم جان باخته و حال ۷ مصدوم دیگر وخیم گزارش شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز