خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فولادمبارکه اصفهان عنوان کرد:

فولاد مبارکه در زنجیره تامین فولاد کشور، صنعت مادر است

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۵۳

فولادمبارکه در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده موفق بوده است و در این راه نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح جهان نیز جایگاه خاص دارد.

ایلنا: مدیرعامل فولادمبارکه اصفهان دربازدید رییس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فولادمبارکه اصفهان در مسیر تعالی قراردارد، اظهارداشت: ایران رتبه پانزدهم تولید فولاد خام در سطح جهان را دارد که در این میان فولاد مبارکه سهم ۵۰ درصدی تولید فولاد خام را درکشور به عنوان بزرگترین تولیدکننده ورق‌های فولادی تخت را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، بهرام سبحانی، تصریح کرد: فولاد مبارکه، سبا و هرمزگان در خاورمیانه با تولید بیش از ۷ میلیون تن محصول در سال ۱۳۹۲ این نتیجه را حاصل می کنند که فولادمبارکه در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده موفق بوده است و در این راه نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح جهان نیز جایگاه خاص دارد.

وی تصریح کرد: فولادمبارکه اولین شرکت بورس اوراق بهاداراز لحاظ ارزش بازاراست که با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته و با دارا بودن سهم ۲ درصدی در تولید ناخالص داخلی(GDP) و وجود حدود ۲۳۰۰ تامین کننده خدمات و کالا در زنجیره تامین خود نقش تعیین کننده و به سزایی به عنوان یک صنعت مادر ایفاکند.

رضا رحمانی؛ رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بعد از ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر اجرای این سیاست بر این باور هستیم که صنعت کشور، رسالتی اساسی دارد و فرصتی استثنایی توسط ابلاغیه معظم له نیز در اختیار صنعت و تولید کشور قرارگرفته است که باید از این فرصت پیش آمده استفاده کنیم.

وی در بازدید از خطوط تولید فولادمبارکه اصفهان، نیز به این مسئله اشاره کرد که فولادمبارکه واحد پیشرو در صنعت کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز