خبرگزاری کار ایران

در اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان؛

نشست مشترک مسؤلان آموزش منطقه ۳ کشور برگزار شد

کد خبر : ۱۵۲۸۹۶

مسؤلان آموزش منطقه ۳ کشور در خصوص نیاز سنجی آموزش های تخصصی برای سال ۱۳۹۳ نشستی مشترک به میزبانی اداره کل حمل و نقل و پایانه ها ی استان اصفهان برگزار کردند.

النا: مسؤلان آموزش منطقه ۳ کشور در خصوص نیاز سنجی آموزش های تخصصی برای سال ۱۳۹۳ نشستی مشترک به میزبانی اداره کل حمل و نقل و پایانه ها ی استان اصفهان برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرپرست اداره برنامه ریزی و بودجه اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان با اشاره به استمرار آموزش منطقه ای در سال آینده و تجربه موفق این اداره کل در برگزاری دوره های آموزشی گفت: در زمینه آموزش های تخصصی و شغلی مقرر گردید که مسؤلان آموزش ۱۱ استان حاضر در منطقه ۳ که شامل اصفهان، قم، مرکزی، ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، لرستان، یزد، بوشهر، خوزستان و فارس می باشد برای انتخاب دروس مورد نیاز و بحثو تبادل نظر جهت برگزاری دوره های آموزشی در سال ۹۳ اقدام به برگزاری این جلسه هم اندیشی نمایند.

رحمانی افزود: نتیجه جلسات آموزشی مناطق سه گانه پس از جمع بندی به صورت متمرکز به عنوان برنامه سال آینده برای کل کشور ابلاغ می‌شود.

گفتنی‌ست در پایان کلیه مسؤلان شرکت کننده در جلسه هم اندیشی از عملکرداداره کل حمل و نقل و پایانه ها تقدیر و تشکر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز