خبرگزاری کار ایران

معاون بازاریابی شرکت پوسکوی کره جنوبی در بازدید از فولاد مبارکه:

شرکت‌ پوسکوی کره جنوبی آماده همکاری با فولاد مبارکه اصفهان است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۶۰۸

شرکت پوسکوی کره جنوبی به عنوان یک شرکت مهندسی در زمینه تولید فولاد، برای همکاری با شرکت فولاد مبارکه اصفهان تا در زمینه طرح های توسعه فولاد مبارکه آمادگی دارد.

ایلنا: معاون بازاریابی شرکت پوسکو در دیدار با مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به شرایط جدید اقتصادی ایران در بازار جهانی و همکاری شرکت های متعدد با فولاد مبارکه اصفهان برای اجرای طرح های توسعه این شرکت گفت: شرکت پوسکو به عنوان یک شرکت مهندسی در زمینه تولید فولاد، تجارب بسیار خوبی در زمینه همکاری با شرکتهای ایرانی را در کارنامه خود دارد و آماده است تا در زمینه طرح های توسعه فولادمبارکه با سان شرکت همکاری کند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ میندوکیم، فولادمبارکه را بهترین و بزرگترین تولیدکننده فولاد در ایران دانست و اظهار داشت: خوشبختانه تجربه همکاری ما با شرکتهای ایرانی این اطمینان را به ما می‌دهد که با موفقیت تمام می‌توانیم در زمینه اجرای طرح نوردگرم شماره ۲ فولادمبارکه همکاری کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بعد از انجام موفقیت آمیز طرح توازن در شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت پوسکو طرح های متعددی را انجام داده که وضعیت موجود آنها نیز درحد مطلوب است و برای حضور در مناقصه مربوط به نوردگرم دوم فولاد مبارکه با ظرفیت ۴.۶ میلیون تن آمادگی دارد.
میندوکیم افزود: شرکت فولادمبارکه یک واحد صنعتی تمیز است و امروز با این مشخصه، حضور در فولادمبارکه، شرکت پوسکو را برای من تداعی کرد چراکه رعایت مسائل محیط زیست در فولادمبارکه به خوبی قابل مشاهده است.
مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه درخصوص چگونگی انجام طرح های توسعه فولادمبارکه و شرایط همکاری فولادمبارکه و شرکت پوسکو گفت: شرکت فولادمبارکه به عنوان بزرگ ترین شرکت تولیدکننده فولاد در خاورمیانه، یک شرکت به روز و سرآمد است و به راحتی می‌تواند با شرکت هایی همچون نیپون استیل، کوبه استیل و حتی دماگ رقابت کند.
بهرام سبحانی ادامه داد: بهتر است با برگزاری نشست های تخصصی بین کارشناسان دو شرکت، زمینه‌های همکاری و نقاطی که تفاوت دیده می‌شود در جلسات کارشناسی بررسی شود و در نهایت فضای بهبود مستمر فرآیندها شکل گیرد.
مدیرعامل فولادمبارکه در همین رابطه، مشارکت شرکت پوسکو در انجام طرح‌های توسعه فولاد هرمزگان را از دیگر زمینه‌های همکاری دو شرکت برشمرد و ابراز امیدواری کرد: در نتیجه این همکاریها راه انتقال هرچه بیشتر دانش فنی ساخت کارخانجات فولادی برای فولاد مبارکه اصفهان و سایر شرکتهای ایرانی هموارتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز