خبرگزاری کار ایران

در نشست کمیسیون پشتیبانی اتاق بازرگانی اصفهان با نمایندگان هیات های حل اختلاف مالیاتی مطرح شد:

صنعت کشور نقشی در ایجاد رکود تورمی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۴۷۹

نشست کمیسیون پشتیبانی با نمایندگان هیات های حل اختلاف مالیاتی و تشخیص مطالبات تامین اجتماعی استان اصفهان با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان تامین اجتماعی استان برگزار شد.

ایلنا: رییس کمیسیون پشتیبانی و نایب رییس اتاق اصفهان با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در خصوص پیگیری اقتصاد مقاومتی ادامه داد: صنعت و تولید کشور امروز در شرایط سختی قرار دارد که خود در ایجاد این شرایط نقشی نداشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، «سیدعبدالوهاب سهل آبادی» با اشاره به بحران اقتصادی سال‌های اخیر در کشورهای توسعه یافته گفت: دولت‌ها در این بحران به دنبال تقویت واحدهای تولیدی و مقابله با بیکاری بودند و تمام تلاش خود را برای احیای این واحد‌ها مبذول داشتند ولی متاسفانه این رویکرد در نزد دولتمردان حاکم نبوده است.

وی تصریح کرد: در شرایطی که سرمایه در گردش واحدهای تولیدی یک سوم کاهش یافته است، بانک‌ها نه تنها کمکی به این واحد‌ها نکرده‌اند بلکه سخت گیری‌های خود را افزایش داده‌اند.

وی خواستار آسان سازی قوانین مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی برای واحدهای تولیدی استان شد و گفت: در شرایط کنونی که واحدهای تولیدی به صورت نیمه تعطیل فعالیت می‌کنند، کاستن از بار هزینه‌های مالیاتی و بیمه می‌تواند راه تنفسی برای آنان ایجاد کند.

سهل آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش حقوق کارگران اشاره کرد و گفت: حتی با افزایش ۲۵ درصدی نیز مشکل کارگران برطرف نمی‌شود و باید تورم را کنترل و رونق را به فضای اقتصادی برگرداند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش هیات‌های حل اختلاف مالیاتی و تشخیص مطالبات تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: اتاق تلاش کرده که کار‌شناسان زبده مالیاتی و بیمه‌ای را در هیات‌ها قرار دهد تا بتوانند از حقوق فعالان اقتصادی و احقاق حق دفاع کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز