خبرگزاری کار ایران

یک مقام استانداری اصفهان:

طرح اصلاح نظام اداری کشور بر مبنای سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۷۴۵

توسعه ی دولت الکترونیک، تقویت فرهنگ سازمانی بر مبنای حقوق مردم و سلامت اداری از برنامه های طرح اصلاح نظام اداری کشور می باشد.

ایلنا: معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان در کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان گفت: طرح اصلاح نظام اداری کشور در قالب برنامه ی ۳۰ در ۳۰ مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حسین سیستانی با اشاره به اینکه در سال آینده اجرای این طرح در دستور کار مدیران استان و کارگروه قرار خواهد گرفت، افزود: انجام نشدن اصلاحات، کاهش راندمان و مصرف بیهوده منابع کشور را به دنبال دارد.

سیستانی با بیان اینکه این طرح در قالب ۸ برنامه تدوین شده است؛ گفت: مهندسی نقش و ساختار دولت، توسعه ی دولت الکترونیک، خدمات عمومی در فضای رقابتی، مدیریت سرمایه ی انسانی، فناوری های مدیریتی، توسعه ی فرهنگ سازمانی بر مبنای حقوق مردم و سلامت اداری و همچنین نظارت و ارزیابی عملکرد از برنامه های این طرح می باشد.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح فرایندها در چارچوب نقشه ی راه به سرانجام خواهد رسید، اظهار داشت: ‌اجرای این طرح باید با تلاش جدی و مستمر مدیران مربوطه همراه باشد و فرهنگ سازی در این خصوص باید توسط مسئولان امر انجام شود.

معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: این الگو می تواند به عنوان سند راهبردی تحول مطرح و به موضوعات دیگر نیز تعمیم داده شود.

وی با بیان اینکه بدون برنامه ریزی و الگو نمی توان به اهداف مورد نظر دست یافت، داشتن سند راهبردی را یک امر ضروری دانست که باید مدنظر قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز