خبرگزاری کار ایران

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

‏مراجعه بیش از ۲۰۰ هزار مسافر به ایستگاه های سلامت هلال احمر استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۸۶

از ۲۷ اسفندماه تا ۶ فروردین ماه سال جاری در ۲۳ پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سطح استان، ۱۱۳هزار خودرو و۶ ۲۰هزار مسافر جهت دریافت راهنمایی به این پست ها مراجعه کرده اند.

ایلنا: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اجرای موفق چهاردهمین طرح راهنمایی مسافرین نوروزی تا کنون با رویکرد " ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی " در ایام نوروز گفت: از ۲۷ اسفندماه تا ۶ فروردین ماه سال جاری در ۲۳ پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در سطح استان، ۱۱۳هزارو ۶۶۵ خودرو و۶ ۲۰هزار مسافر جهت دریافت راهنمایی به این پستها مراجعه نموده اند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محمد نوید متقی اظهارداشت: ۴هزار ۵۸۸ نفر در خیمه های نماز که در کنار پستها برپاشده اند فریضه نماز را اقامه نموده و ۵هزار ۷۸ نفر نیز به ایستگاه های سلامت جهت کنترل فشار خون و قند خون مراجعه کرده اند.
وی همچنین با اشاره به مراجعه ۴هزار و ۳۷۹ نفر به چادرهای دوستدار کودک افزود: کودکان نیز با حضور در فضای دوستدار کودک با شرکت در مسابقه نقاشی جایزه می گیرند و در محیطی کودکانه آموزش امداد فرامی گیرند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان در ادامه افزود: ۹۵ هزار و ۵۰۷عدد بروشور آموزشی و ۱۹ هزار و ۸۹۰ قلم اقلام فرهنگی نیز در پستها به مسافرین اهدا شده است.
متقی در پایان گفت: با اجرای پروژه سحاب(سامانه حرکت امدادی بشردوستانه) گشتهای سیار دوچرخه سوار با حضور در محل تمرکز مسافرین به ۲ هزار و ۱۷۱ مسافر توصیه های امدادی و کمک رسانی کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز