خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

کاهش ۷۱ درصدی جرایم خشن در نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۴۴

در تعطیلات نوروز سال ۹۳، جرایم خشن در اصفهان ۷۱ درصد کاهش یافته است.

ایلنا: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اقدامات وسیع فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ایام تعطیلات نوروزی گفت: در این ایام Tسرقت های همراه با زورگیری ۷۱ درصد و سایر جرایم خشن ۱۰۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، سرهنگ " ستارخسروی " اظهار داشت: کشفیات پلیس نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۲درصد افزایش داشته که این مهم با همکاری هم استانی های عزیز و مسافران محترم بدست آمده است.
وی افزود: با مشارکت خوب مردم، روند آگاه سازی عمومی و آموزش همگانی مناسب، بکارگیری گشت های کمین پلیس آگاهی، روزانه ده ها مجرم شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی اصفهان تعامل و همکاری، مطلوب سازمان ها به ویژه دستگاه قضایی، شناسایی جغرافیای جرم، هدفمند و هوشمندسازی گشتی ها، کنترل مجرمین حرفه ای و سابقه دار و خنثی سازی فعالیت های مجرمانه آنان، کنترل دقیق مبادی ورودی ها و خروجی های استان، جمع آوری سخت معتادان را از جمله اقدامات تاثیر گذار در کاهش جرایم و سرقت ها بویژه جرایم و سرقت های خشن عنوان کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به نقش هوشیاری و رعایت اصول ایمنی و توصیه های پلیسی توسط مردم و مسافران در افزایش امنیت پایدار از شهروندان و مسافران نوروزی خواست تا به هشدارهای پلیس توجه جدی داشته باشند و موارد و نکاتی که در زمینه پیشگیری از بروز سرقت های به عنف و زورگیری و… به آنها داده می شود را رعایت کنند.

وی همچنین به مسافران نوروزی توصیه کرد: از اسکان در محل های غیر مجاز و از اجاره منزل از افراد به اصطلاح کلید به دست خودداری کنند.

سرهنگ خسروی در پایان تصریح کرد: تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی استان اصفهان در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، گزارش ها و اطلاعات مردمی است و شهروندان عزیز هر زمان که به موردی خاص مشکوک شدند، پلیس را در جریان بگذارند تا نیروهای پلیس به منظور رسیدگی سریع به صحنه وارد شده و امنیت لازم را در شهر و محله آنها برقرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز