خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:

بستر گردشگری داخلی شهر اصفهان باید ارتقاء یابد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۶۴

امکانات و تسهیلات ستاد گردشگری شهرداری اصفهان از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال گذشته ارتقا یافته و منجر به رضایتمندی مسافران و گردشگران شده است.

ایلنا: رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه بازدید از باغ فدک به عنوان پایگاه رسمی ستاد گردشگری شهرداری اصفهان با اشاره به این که امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان فرهنگ واقتصاد، با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است گفت: با توجه به این که اصفهان یکی از قطب های گردشگری در بخش داخلی است از سوی مسئولان این کلان شهر خدمات شایانی و درخور و شان مردم در ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر شهر و گردشگری شهرداری ارائه شده و امکانات و تسهیلات این ستاد از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال گذشته ارتقا یافته به طوری که رضایتمندی مسافران و گردشگران را به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رضا امینی تعامل بین دستگاه های مربوط به ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر شهر را برای جلب رضایت مردم مهم دانست و اظهار داشت: تعامل و هماهنگی دستگاه های این ستاد در رضایتمندی مسافران تاثیر داشته است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به حذف چادرخوابی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: برپایی چادر در سطح شهر در شان مردم کشور ما نیست و باید خدمات ارائه شده در ایام نوروز به نحوی باشد که نیاز به برپایی چادر نباشد چرا که دراین ایام علاوه بر نوسانات دما و مشخص نبودن وضعیت هوا، مسایل ایمنی و امنیتی می بایست برای مسافران مد نظر قرار گیرد که خوشبختانه امسال با تدابیر اندیشه شده چادر خوابی در اصفهان در اقلیت و حداقل قرار گرفته و فضاهای اسکان خوبی برای مسافران فراهم شده است.

وی با ابراز خرسندی از خدمات ایمنی و امنیتی ارائه شده در ستاد گردشگری شهرداری اصفهان از سوی دستگاه های اورژانس، آتش نشانی نیروهای نظامی و انتظامی و امر به معروف تصریح کرد: این امکانات منجر به رضایتمندی مسافران شده به گونه ای که خاطره ای خوش از سفر به این شهر خواهند داشت.
امینی با تاکید بر این که می بایست بستر گردشگری داخلی شهر اصفهان ارتقا یابد اذعان داشت: لازم است حوزه گردشگری به خصوص در رابطه با اسکان و رفاه مسافران در این کلان شهر رشد کند و شاهد افزایش کیفیت خدمات باشیم و اصفهان به جایگاه اصلی در این حوزه دست یابد.

وی در ادامه با بیان این که یکی از موضوعات فرابخشی موضوع گردشگری اسکان به صورت اردوگاه های موقت و دائم است، گفت: بستر اردوگاه موقت در باغ فدک فراهم شد اما اردوگاه دائم به دلیل این که موضوع فرابخشی محسوب می شود لذا شهرداری به تنهایی قادر نیست این مهم را انجام دهد.

رییس شورای اسلامی شهر در پایان خاطر نشان کرد: امسال شهرداری با آموزش و پرورش تعامل خوبی را انجام دادند و اگر این مهم با سایر دستگاها و بخش خصوصی ارتقا یابد به طوری که در بستر سازی سود سرمایه گذاران و شان و شئون مردم در نظر گرفته شود می توان با همدلی و همت تمام ظرفیت ها فعال نمود و شاهد گردشگری پویا و با تحرک در جهت ارتقا جایگاه اصفهان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز