خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان خبر داد:

پرداخت ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای حمایت از مشاغل خانگی در سال ۹۲

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۸۵۱

برای حفظ و ایجاد اشتغال در سال ۹۲ در استان اصفهان یک هزار ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

ایلنا: مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از پرداخت یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای حفظ اشتغال موجود و همچنین ایجاد اشتغال در این استان خبر داد و گفت: تعداد ۵۳ طرح به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان در بخش کشاورزی و تعداد ۸۴ طرح به مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان در بخش صنعت از محل منابع صندوق توسعه ملی در راستای حفظ اشتغال موجود واحدهای اقتصادی و ایجاد اشتغال جدید پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غلامعلی قادری افزود: در راستای حمایت از مشاغل خانگی نیز مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال به صورت قرض الحسنه و همچنین مبلغ ۸۴۰ میلیارد ریال به طرح‌های خوداشتغالی پرداخت شد.

وی با اشاره به اهمیت گسترش طرح‌های دانش بنیان در جهت پیشرفت و اشتغالزایی گفت: به ۳۵ طرح دانش بنیان و فن آور تسهیلاتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل استان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون کار و راه اجتماعی همچنین گفت: با توجه به عملکرد مثبت و موثر کارگروه اشتغال استان نرخ بیکاری ۶/۱ درصد کاهش یافته است.

قادری با اشاره به اهمیت تحقق اهداف مندرج در افق برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان خواستار تعامل و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل، بخش خصوصی و نهادهای مرتبط شد و گفت: تلاش در راستای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری را به‌عنوان تکلیف شرعی کل اعضاء کارگروه اشتغال استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز