خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان تاکید کرد:

سال گذشته ۳۶هیأت خارجی از نمایشگاه اصفهان بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۹۱۵

شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان در سالی که گذشت موفق به برپایی ۴۹ عنوان نمایشگاه تخصصی، داخلی و بین المللی شد و اصفهان در این نمایشگاه‌ها میزبان ۳۶ هیأت خارجی از کشورهای مختلف بود.

ایلنا: مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان افزود: در نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته که با حضور گسترده مشارکت کنندگان داخلی و ۱۹ مشارکت کننده از کشور چین در قالب پاویون این کشور برگزار شد، هیأت اتاق بازرگانی کردستان عراق از شهرهای سلیمانیه، کرکوک و اربیل از نمایشگاه بازدید داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول محققیان تاکید کرد: در جریان برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی فلزات گرانب‌ها، طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ‌های قیمتی و ماشین آلات و تجهیزات وابسته هیأتی از کشور ترکیه و در رأس آن‌ها رایزن بازرگانی سفارت ترکیه مهمان نمایشگاه اصفهان بودند. در دو نمایشگاه آسانسور، پله برقی، بالابر، نقاله و قطعات و نمایشگاه بین المللی مصالح و تکنولوژی ساختمان(سبک سازی – مقاوم سازی)، هیأتی اختصاصی از شهر بصره عراق با هدف بازدید از نمایشگاه به اصفهان آمدند که قراردادهای متعددی را با فعالان صنعت ساختمان کشور منعقد ساختند.

وی در ادامه به بازدید ۱۴ هیأت خارجی از کشورهای یونان، هلند، ترکیه، بحرین، آمریکا، نیوزلند، انگلستان، آلمان، چین، قزاقستان، گرجستان، رومانی، اوکراین و ایتالیا در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی کشاورزی اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت کشاورزی کشور اشاره و اضافه کرد: همچنین در دهمین نمایشگاه صنعت نساجی، اصفهان میزبان هیأت ۲۰ نفره کشور هند به اتفاق رایزن بازرگانی سفارت هند بود.

وی گفت: در این نمایشگاه پروفسور یوسف ازریل مدیر ارشد شرکت Uslan ترکیه، سخنران همایش دستاوردهای جدید در تکنولوژی تولید بود. این همایش در حاشیه نمایشگاه برگزار شد و به اذعان فعالان سر‌شناس صنعت نساجی استان و کشور، یکی از آموزنده‌ترین و کاربردی‌ترین سمینارهای تخصصی این حوزه در چند سال اخیر بود.

وی عنوان کرد: در شانزدهمین نمایشگاه تخصصی - صادراتی فرش دستباف علاوه بر بازدید هیأت تایلندی و بازدید مسوول اقتصادی سفارت تایلند از نمایشگاه، هیأتی از کشور رومانی در این نمایشگاه حضور یافتند که عضو مجمع پارلمانی ناتو و نماینده مجلس سنای رومانی از جمله مهمانان ویژه این هیأت بودند.

محققیان بیان داشت: این هیأت که به بهانه نمایشگاه به ایران سفر کرده بود از مکان‌هایی چون موزه، زورخانه، مزارع نمونه و کارخانجات صنعتی شاخص اصفهان نیز بازدید کردند و همچنین دیدارهای مختلفی با مقامات استان داشتند و این موضوع حکایت از این داشت که توسعه ارتباطات بین المللی و گردشگری و انتقال فرهنگ و تاریخ ایران به خوبی می‌تواند از طریق نمایشگاه‌ها انجام شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان ادامه داد: بازدید چهار هیأت تجاری و اقتصادی از کشورهای منطقه آسیای میانه و خلیج فارس در جریان دوازدهمین نمایشگاه صنعت دام و طیور و بازدید هیأت ۲۰ نفره‌ای از کشور قزاقستان از دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو نیز از دیگر میزبانی‌های شرکت نمایشگاه‌ها از گروه‌های بازدیدکننده خارجی بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان تاکید کرد:: عضویت شرکت نمایشگاه‌های استان در انجمن جهانی نمایشگاه‌ها(UFI) در اردیبهشت ماه و امضای تفاهم نامه نمایشگاهی با کشور اندونزی در بهمن ماه نیز دو دستاورد شاخص شرکت نمایشگاه‌های استان در حوزه بین الملل و در سال ۹۲ بود. علاوه بر آن در بخش برگزاری پاویون‌های جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه‌های معتبر جهان که از برنامه‌ها و اقدامات هر ساله شرکت است، برپایی پاویون ایران برای اولین بار در نمایشگاه نفت و گاز ترکمنستان که نمایشگاهی بسیار استراتژیک در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در جهان محسوب می‌شود، دستاورد بسیار شاخصی بود چرا که هر ساله ایرانیان به صورتی پراکنده و محدود در این رویداد جهانی شرکت می‌کردند. امسال شرکت «نت ارگانیزیشن»، برگزار کننده هجدهمین کنفرانس و نمایشگاه بین‏‌المللی نفت و گاز ترکمنستان، شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان را به عنوان مجری ایرانی این نمایشگاه برگزید و پاویون ایران برای نخستین بار در این نمایشگاه دایر شد.

گفتنی است در بخش اعزام هیأت‌های تجاری به نمایشگاه‌های جهانی مانند هر سال فعالیت‌های خوبی صورت گرفت. به عنوان نمونه اعزام هیأت ۱۵۰ نفره شامل متخصصان و اعضای اتاق‌های بازرگانی چندین استان و رؤسای انجمن‌های تخصصی حوزه ساختمان استان‌های مختلف به نمایشگاه صنعت ساختمان دبی به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه بین المللی ساختمان خاورمیانه و شمال آفریقا که با اخذ نمایندگی انحصاری بزرگ‌ترین نمایشگاه سنگ خاورمیانه در سال ۲۰۱۵ و اخذ نمایندگی انحصاری نمایشگاه صنعت ساختمان هند(The Big ۵ India) توسط شرکت نمایشگاه‌ها نیز همراه بود، از جمله این موارد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز