خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر نجف آباد خبر داد:

ادامه آزاد سازی ۳۰ هزار متر زمین اطراف زیرگذر دانشگاه آزاد نجف آباد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۱۶۴

برای ایجاد دسترسی آسان تربه پروژه زیرگذردانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد شورای شهر در حال مذاکره برای آزاد سازی۳۰ هزار متراز زمین های اطراف این دانشگاه است.

ایلنا: رئیس شورای شهر نجف آباد گفت: طی هفته‌های اخیر جلسات و پیگیری‌های جدی در خصوص آزاد سازی ۳۰ هزار متر از زمین‌های مورد نیاز جهت ایجاد دسترسی‌های مختلف پروژه زیر گذر دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته و امیدواریم در سال آینده شاهد تحولات خوبی در روند ساخت این طرح مهم باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ مجید پزشکی افزود: متاسفانه بروز برخی مشکلات در زمینه آزاد سازی زمین‌های مجاور اجرای این طرح مهم که بهره برداری از آن بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی نجف آباد و مردم شریف ویلاشهر را حل خواهد کرد را تا کنون به تعویق انداخته و امیدواریم با عزم و جدیت شهرداری و شورای شهر به زودی شاهد رفع این معضل باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصویب ۴۵ مصوبه در خصوص آزاد سازی املاک قرار گرفته در محدوده تعریض خیابان شریعتی را از مهم‌ترین اقدامات اخیر شورای شهر دانست و افزود: علاوه بر این مصوبات که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفتند، در بودجه سال ۹۳ نیز نزدیک به ۳۰ پروژه عمرانی بزرگ پیش بینی شده که ادامه بلوار آیت ا… ایزدی در خیابان امام از میدان آزادگان تا مولوی در اولین فاز و ادامه آن تا خیابان ۲۲ بهمن در فاز دوم از مهم‌ترین موارد پیش بینی شده به شمار می‌آیند.

وی افزود: ادامه بازگشایی خیابان منتظری جنوبی نجف آباد تا کمربندی جنوبی، ساماندهی آرامستان امیر آباد و ادامه بلوار منتظری صالح آباد تا آزادگان از دیگر پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده برای سال ۹۳ به شمار می‌آیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز