خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی وخدمات شهری شهرداری نجف آباد مطرح کرد:

با کار شبانه روزی در نجف آباد جمع آوری زباله به ۲۰۰ تن در روز رسید

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۱۸۴

از ۱۷ اسفند ماه سال گذشته وبا شبانه روزی شدن کار جمع آوری زباله ازمناطق نجف آباد میزان زباله های این شهر به ۲۰۰ تن رسید که این امر با برنامه ریزی های صورت گرفته کمترین مشکل را برای شهروندان به وجود آورد.

ایلنا: معاون اجرایی وخدمات شهری شهرداری نجف آباد گفت: با شبانه روزی شدن کار جمع آوری زباله‌های شهری نجف آباد از ۱۷ اسفند ماه سال گذشته و همزمان با خانه تکانی مردم میزان جمع آوری زباله از حدود ۱۲۰ تن در روز به ۲۰۰ تن رسید که این امر با برنامه ریزی‌های صورت گرفته کمترین مشکل را برای شهروندان به وجود آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مهدی‌پور، افزود: رنگ آمیزی المان‌های شهری، لکه گیری فضای سبز موجود، گل کاری و تعبیه سبد‌های گل در کنار توزیع هفت هزار اصله نهال بین مردم از مهم‌ترین برنامه‌های روزهای پایانی این معاونت به شمار می‌آید که در این میان برای اولین بار ۱۵۰۰ اصله نهال نیز توسط نیروهای شهرداری در محل‌های مورد درخواست شهروندان کاشته شد.

وی ادامه داد: طراحی و ساخت المان‌های موقت ویژه ایام نوروز با همکاری خوب هنرمندان نجف آباد، بازسازی ۵۵۰ متر مربع از سنگفرش میدان آزادگان و طراحی آبنمای جدید آنکه با بازی همزمان آب و نور نیز همراه خواهد بود از دیگر اقدامات شاخص شهرداری در اولین روزهای سال جدید به شمار می‌آید.

لازم به ذکر است که شهرداری نجف آباد با توجه به تقارن ایام نوروز و فاطمیه در اجرای زیبا سازی‌های مختلف شهری سعی کرده‌شان و جایگاه والای بانو فاطمه زهرا را نیز به بهترین نحو ادا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز