خبرگزاری کار ایران

شهردار شاهین شهر تاکید کرد:

رهنمودهای مقام معظم رهبری سرلوحه برنامه‌های شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۲۳۱

فرمایش های مقام معظم رهبری در تمام جهات و فعالیت های عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهرداری شاهین شهرمد نظر خواهد بود و مدیران شهرداری با همت و تلاش جهادی و با عزم و اراده رضایت خداوند و شهروندان را جلب خواهند کرد.

ایلنا: شهردار شاهین شهر گفت: در سال ۹۳ با جدیت پیگیر انتظارات شورای اسلامی در مورد شهرسازی و تکمیل طرح تفضیلی هستیم و برنامه ریزی‌های پروژه‌های عمرانی مشخص شده است و با سرعت زیاد و دقت کامل و انتخاب پیمانکاران توانمند در شهر اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ذاکری هرندی، با اشاره به اجرای پروژه‌هایی مانند منطقه گردشگری شرقی شهر حد فاصل پل هسا تا پل شهدای گرگاب، میدان مرکزی میوه و تره بار، سیتی سن‌تر و مجموعه کارگاه‌های مشاغل شهری اشاره کرد و افزود: چنین پروژه‌هایی با همراهی و هم دلی شورای اسلامی شهر در سال جدید عملیاتی خواهد شد.

وی همچنین از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر و تصویب بودجه شهرداری و سازمان‌های وابسته قدردانی کرد و درخصوص ارائه خدمات به کارکنان شهرداری گفت: در اقدامی جهادی و با حمایت شورای اسلامی شهر و همراهی دستگاه قضایی و تلاش مدیران شهرداری مطالبات بیش از ۴۰۰ نفر از کارکنان شرکت شاهین کاران پرداخت گردید و برای اولین بار در شهرداری با تصویب شورای شهر کلیه کارکنان و کارگران شهرداری مبلغی را به عنوان عیدی دریافت نمودند.

رییس شورای اسلامی شهر شاهین شهر نیزدر ادامه جلسه پس از قدردانی از تلاش کارکنان و برنامه ریزی‌های صحیح مدیران شهرداری در سال گذشته ماحصل فعالیت نیروهای شهرداری را رضایت شهروندان دانست و گفت: توجه مقام معظم رهبری به مباحثاقتصاد و فرهنگ و هم ترازی این دو مقوله از دید ایشان باعثتوجه بیشتر به مقوله فرهنگی در شهرداری خواهد بود.

حمید رضا مقدسی، در مورد مدیریت جهادی اظهار داشت: مدیریت جهادی یعنی جهد و تلاش و کوشش بیشتر مسؤولان به گونه‌ای که تنها به وظایف تعریف شده اکتفا نکنند و در سایر حوزه‌ها و برنامه‌ها یاری رسان باشند.

رییس شورای اسلامی شهر در خصوص پروژه‌های عمرانی گفت: امسال اولین سالی است که بحث‌های عمرانی بر اساس جهت گیری برنامه پنج ساله پیش بینی شده است. پروژه منطقه گردشگری، پروژه‌ای چند بعدی است که علاوه بر افزایش فضای سبز، معرفی شهر، باعثگسترش کسب و کار در سطح شهر می‌شود. احداثمیدان مرکزی میوه و تره بار، سیتی سن‌تر، ورزشگاه شهر با مدیریت جهادی اجرایی خواهد شد.

وی از فعالیت‌های انجام گرفته در نوروز و تدارکات مناسب ستاد استقبال از میهمانان نوروزی قدردانی نمود و گفت: رضایتمندی مسافران بسیار بالا بود اما باید دقت بیشتری شود تا اگر کوچک‌ترین نقطه ضعفی هم وجود داشته باشد در سال‌های آینده مرتفع شود.

مقدسی در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدوارم در سال جدید بتوانیم با همکاری هم برنامه‌های مناسبی را در سطح شهر اجرایی نماییم تا شرایط رضایتمندی شهروندان و جذب حداکثری فراهم شود.

حمید عشقی معاون پشتیبانی و توسعه شهرداری شاهین شهر نیز با اشاره به اینکه رمز موفقیت همدلی و همفکری مسؤولان، مدیران و کارکنان است گفت: در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده است امیدواریم با مدیریت جهادی در بحث‌های عمرانی و مدیریت شهری، ‌اتفاق نظر و هماهنگی مدیران اقدامات مثبتی در شهر شکل بگیرد و موجبات رضایت شهروندان که خواسته همگی است مهیا شود.

شهردار شاهین شهر هم زمان با شروع سال نو و تولد طبیعت به نوزادانی که در ایام نوروز در شاهین شهر متولد می‌شوند یک جلد کلام ا… مجید و یک لوح تقدیر شامل تبریک ولادت و تبریک سال نو نیز به این خانواده‌ها اهدا نمود.

همچنین بنابر اعلام ستاد استقبال از مسافران نوروزی تا پایان روز پنجم فروردین چهار هزار و ۷۲۰ می‌ه‌مان از ۲۵ استان همدان، البرز، گیلان، مازندران، کردستان، قزوین، خوزستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، فارس، خراسان رضوی، زنجان، بوشهر، گلستان، قم، لرستان، خراسان جنوبی، یزد، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و مرکزی وارد شاهین شهر شدند و مورد استقبال شهرداری شاهین شهر قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز