خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام راشد یزدی:

با ایجاد شرایط آسان ازدواج از انحرافات و مشکلات احتمالی جلوگیری می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۲۷۰

در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ مزین شده با همکاری شورای اسلامی و شهرداری شاهین شهر و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و دفتر امام جمعه شاهین شهر، همایش آرامش در خانواده با سخنرانی حجت الاسلام راشد یزدی در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام راشد یزدی، بر نکات کلیدی زندگی و وظایف زن و مرد در حفظ شرایط زندگی و تاثیر هر کدام از پایه های خانواده بر سایر بنیان های خانواده تاکید کرد و شروع زندگی را ازدواج دانست و به خانواده ها توصیه کرد با ایجاد شرایط آسان ازدواج از انحرافات و مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، استاد اخلاق حوزه علمیه، همچنین بر ایجاد نشاط و شادی در خانواده تاکید کرد و گفت: انسانی که توکل بر خدا دارد و پشتیبانی و تکیه بر ائمه اطهار دارد نمی تواند مشکلات زندگی را بهانه ای برای گرفتاری و دلخوری بداند.

وی یکی دیگر از کلیدهای استحکام خانواده را اعتدال و اعتماد دو طرف دانست و خواستار ابراز علاقه و توجه همسران به یکدیگر شد.

حجت الاسلام راشد یزدی حضرت علی(ع) و بانو فاطمه زهرا(س) را الگویی کامل ومناسب در زندگی خواند و گفت: توجه به احترام متقابل در بین این بزرگواران می تواند عامل اصلی آرامش در خانواده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز