خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره پست استان اصفهان اعلام کرد:

ثبت نام مرحله دوم یارانه‌ها در دفاتر پست، بدون در نظر گرفتن شماره ملی انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۹۵۶

متقاضیان دریافت یارانه نقدی می‌توانند بدون در نظر گرفتن شماره ملی خود، برای تکمیل فرم ثبت نام به دفاتر پست دولتی شهری و یا دفاتر ICT روستایی مراجعه نمایند.

مدیر کل اداره پست استان اصفهان در جمع خبر نگاران گفت: فرم‌های خود اظهاری دریافت یارانه نقدی از فردا ۲۰ / ۱ / ۹۳ تا ۳۱ / ۱ / ۹۳ در دفا‌تر پست شهری ارائه خواهد شد و متقاضیان می‌توانند بدون محدودیت شماره ملی برای دریافت یارانه ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ سید سعید رجالی با اشاره به اینکه دفا‌تر ICT روستایی نیز در روستا‌ها آماده خدمت رسانی به متقاضیان هستند اظهار داشت: برای روستاهایی که از خدمات ICT روستایی بهره‌مند نیستند اکیپ‌های سیاری برای جمع آوری فرم‌های ثبت نام در نظر گرفته شده که پس از تکمیل ثبت نام رسید‌های ثبت نام برای متقاضیان روستا یی ارسال خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر ۸۷ دفتر پست دولتی شهری و ۴۴۲ دفتر ICT روستایی برای ثبت نام دریافت یارانه نقدی آماده ارائه خدمات به یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۹۶۸ خانواده در استان اصفهان است.

مدیر کل اداره پست استان اصفهان با بیان اینکه ثبت نام در دفا‌تر پستی فقط ۳ هزار و ۷۸۰ تومان هزینه خواهد داشت تصریح کرد: دفا‌تر پستی در دو نوبت صبح و عصر فعالیت دارند و در صورت لزوم به صورت شبانه روزی در خدمت مردم خواهند بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های این اداره در سال گذشته اذعان داشت: پوشش جمعیتی اداره پست تا پایان اسفند ماه سال ۹۲،۴ هزار و ۵۶۹ نفر برای یک واحد پستی بوده است.

رجالی تعداد مرسوله‌های خارج شده از استان در سال ۹۲ را ۲۲ میلیون و ۷۳۳ مرسوله و بسته‌های پستی خارج شده را ۳۱ میلیون مرسوله عنوان کرد و ادامه داد: روزانه بیش از ۶۳ هزار فقره بسته پستی به استان وارد و ۸۵ هزار بسته خارج می‌شود.

وی در پایان افزود: برای رفاه حال شهروندان یک نمونه از فرمهای تکمیل شده ثبت نام در دفا‌تر پستی نصب خواهد شد تا متقاضیان در تکمیل فرم دچار مشکل نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز