خبرگزاری کار ایران

با استقرار ایستگاه‌های امنیت و سلامت در جاده‌های استان اصفهان؛

تصادفات منجر به فوت در ایام نوروز ۳۱ درصد کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۲۱۲

اجرای طرح‌های ایمنی، هماهنگی نیروهای امدادی و استقرار ایستگاه‌های امنیت و سلامت در سطح راه‌های استان اصفهان در ایام نوروز، کاهش ۳۱ درصدی تصادفات منجر به فوت را در جاده‌های استان اصفهان به همراه داشته است.

ایلنا: مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: راه‌های استان اصفهان با ۲۵ هزار کیلومتر راه همسنگ در وسعت و پهناوری ۱۰۷ هزار مترمربع وظیفه خطیری در ایمن‌سازی محور‌ها دارد که از اهم وظایف اداره راه و شهرسازی به‌حساب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محمود محمودزاده اقدامات این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی در ایام نوروز را، لکه‌گیری، خط‌کشی، آشکارسازی نقاط پرحادثه، تامین روشنایی، بخشنده کردن و اصلاح شیب شیروانی و نصب تابلو و گاردریل در جاده‌های استان عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: با همکاری تمامی دستگاههای امدادی مانند پلیس‌راه، راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه‌ها، اورژانس، هلال احمر و حمایت استاندار و شورای ترافیک استان و استقرار ۲۰ ایستگاه امنیت و سلامت در سطح راههای استان اصفهان در نوروز امسال شاهد کاهش ۳۱ درصدی تصادفات منجر به فوت نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم که در کل کشور کم‌نظیر است.

محمودزاده به تاکید فرمانده راهور کشور در حفظ و تداوم این همکاری‌ها و برقراری ایستگاههای امنیت و سلامت در طول سال به ویژه سفرهای تابستانی اشاره کرد و گفت: این اداره کل با پشت سر گذاشتن راهداری نوروزی در حال برنامه‌ریزی و برقراری تردد ایمن و روان در سفرهای تابستانی می‌باشد که در همین راستا در ۶ محور اصلی استان و تمامی شهرستان‌ها طرح جامع ایمنی اجرا می‌شود.

وی در در پایان خاطر نشان کرد: این اداره کل بر اساس تجربیات و برنامه‌ریزیهای مدون سالیانه در ارتقای ایمنی راه‌ها، طرحی را به عنوان طرح جامع ایمنی در کل استان در حال اجرا دارد که براساس این طرح کلیه شهرستان‌ها با استفاده از مشاورین و کار‌شناسان ذیصلاح نقاط پرحادثه و عیوب راههای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی را شناسایی و تا قبل از آغاز سفرهای تابستانی نسبت به رفع این نقاط اقدام می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز