خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان عنوان کرد:

برنامه‌ریزی‌ برای ایجاد اشتغال جوانان در شهرک‌های صنعتی صورت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۹۲

امروز وظیفه تمامی مدیران ومسئولان است که باپیروی از رهبرمعظم انقلاب اسلامی ومدیریتی جهادی به اقتصاد و فرهنگ کشور کمک کنند و ما نیز در شرکت شهرک‌ ها برای انجام این خواسته وکمک به اقتصاد و فرهنگ کشور باعزمی راسخ وتلاشی مضاعف آماده هستیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید را به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری نمودند شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان نیز تمام تلاش خود را برای کمک به اجرای این فرمایشات انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سعادت بهرامی ادامه داد: شرکت شهرک‌ها در راستای فرمایشات مهم مقام معظم رهبری و توجه ویژه ایشان به موضوع اقتصاد و ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا از تمامی ظرفیت‌ها برای کمک به اقتصاد استان و کشور بهره گیرد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اضافه کرد: تحقق در رشد شاخص‌های اقتصادی بدون در نظر گرفتن مؤلفه‌های مؤثر در آن غیر ممکن است و از جمله مؤلفه‌های مهم و اساسی در بحثاقتصاد، تولید ملی و حمایت از تولید ملی و رشد تولید نا‌خالص است که این امر علاوه بر کاهش تورم باعثرونق رشد شاخص‌های اقتصادی می‌گردد و علاوه بر آن با ایجاد اشتغال، امنیت اجتماعی، سلامت جامعه، کاهش فساد و حفظ شأن و کرامت انسانی جامعه و در ‌‌نهایت حفظ و صیانت از فرهنگ ملی را بدنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان افزود: برنامه‌ریزی‌های فراوانی انجام گرفته تا از ظرفیت اشتغال در شهرک‌های صنعتی استفاده بیشتری شود تا این‌گونه به اشتغال جوانان کمک کنیم.

بهرامی یادآور شد: در سال جدید تلاش می‌کنیم با توسعه زیرساخت‌ شهرک‌ها و برنامه ریزی بهتر زمینه افزایش تولید و بهره‌وری را فراهم کنیم و امیدواریم با این اقدامات بتوانیم به تولیدملی، اشتغال و در ‌‌نهایت اقتصاد کشور کمک کنیم.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به وضعیت شهرک‌های صنعتی تاکید کرد: استان اصفهان در بخش صنعت ظرفیت‌های فراوانی دارد، این ظرفیت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان بسیار زیاد است و در همین ارتباط تلاش کرده‌ایم با جذب سرمایه گذاران و تشویق صنعتگران از این ظرفیت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی از جمله برنامه‌های سال جاری را تلاش و حرکت در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، ایجاد بستر و استفاده از سرمایه گذاران و کارآفرینان داخلی و همچنین استفاده از سرمایه گذاران خارجی عنوان نمود که با عنایت خاص دولت تدبیر و امید، وزیر محترم صنعت، معدن وتجارت، ریاست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و نیز مقامات ارشد استانی برنامه ریزی‌های خوبی در دست انجام می‌باشد که انشاءالله نوید بخش تحول محسوسی در بخش صنعت، تولید و اشتغال استان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در پایان ابراز امیدواری کرد سال جدید سال موفقیت‌ها در عرصه‌های اقتصادی باشد و با همکاری صنعتگران بتوان به پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و استقلال کشور کمک کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز