خبرگزاری کار ایران

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تیران و کرون خبر داد:

انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان تیران و کرون به ثبت رسید

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۳۰۶

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تیران و کرون؛ از ثبت نهایی انجمن خیرین کتابخانه ساز این شهرستان به شماره ثبت ۷۶ خبر داد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تیران و کرون گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و طی مراحل مختلف قانونی، انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان تیران و کرون به ثبت نهایی رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، احمد احمدی، با بیان اینکه گام‌های اساسی برای ایجاد این انجمن از اواسط سال گذشته با برگزاری جلسات هیئت موسس؛ هیئت امنا و انتخاب اعضاء هیئت مدیره و مدیرعامل برداشته شد، اظهار داشت: در حال حاضر این انجمن به طور رسمی با شماره ثبت ۷۶ در سطح شهرستان مشغول به فعالیت است.

وی استفاده از توان نیکوکاران و خیرین، برای کمک به ساخت و تجهیز کتابخانه‌های عمومی را از اهداف این انجمن عنوان کرد و گفت: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بهره گیری از توان خیرین در کل استان و بهره‌مندی از ظرفیت انجمن شهرستان‌ها را از مهم‌ترین اهداف انجمن است.

احمدی، ابراز امیدواری کرد: با تشکیل و ثبت نهایی انجمن خیرین کتابخانه ساز شاهد حضور فعال خیرین و نیکوکاران و به نتیجه رسیدن اهداف و برنامه‌های این انجمن باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز