خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان تاکید کرد:

سیاست‌های سال ۹۳ ثبت احوال مبتنی بر توسعه و سرعت‌بخشی برنامه‌های هدف‌گذاری شده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۳۵۵

اولین جلسه شورای معاونین ریاست مدیرکل و با حضور اعضاء در محل اداره کل تشکیل گردید.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: سال ۹۳ که بنابر منویات مقام معظم رهبری آراسته به سال اقتصاد و فرهنگ، مدیریت جهادی و عزم ملی می‌باشد با همدلی –تفاهم –وحدت کار‌ها را مانند سال گذشته به خوبی پیش می‌بریم و انشاء ا… در سال جدید شاهد کسب درخشش چشمگیر‌تر اداره کل ثبت احوال استان اصفهان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، تورج حاجی رحیمیان، ضمن اشاره به سیاست‌ها و شاخص‌های سال گذشته، سیاست‌های سال ۹۳ مبتنی بر اصلاح ساختارموجود، حرکت، توسعه وسرعت بخشی برنامه‌های تعیین شده برای سازمان بنا شده که شورای معاونین عوامل اجرایی این برنامه هستند.

در این جلسه در خصوص موضوعاتی از قبیل برگزاری منظم و مستمر جلسات شورا، تدوین و ارائه برنامه پیش بینی شده اعضاء جهت انجام آن در سال جاری – برنامه ریزی بر اساس شرایط موجود و لحاظ نمودن مشکلات و محدودیت‌ها در زمینه اجرا – چگونگی بازدید از ادارات تابعه برگزاری همایش‌های مدیران ستادی و رؤسای ادارات تابعه و اولویت بندی نیاز‌ها تبادل نظر بعمل آمد و در پایان تصمیمات مفیدی اتخاذ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز