خبرگزاری کار ایران

مدیرحوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان خبرداد:

بیش از ۲ هزار ماموریت اورژانسی برای مردم اصفهان در نیمه دوم فروردین انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۶۵۹

تکنسین های فوریت های پزشکی اورژانس استان اصفهان در هفته گذشته با حضور بربالین ۲۳۰۸بیمار و مصدوم به آنان خدمات پیش بیمارستانی۱۱۵ ارائه کردند.

مدیرحوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: کار‌شناسان اورژانس استان اصفهان طی روزهای ۱۶ لغایت ۲۲ فروردین ماه سال جاری با انجام ۲۳۰۸ ماموریت و حضور بر بالین ۴۸۷ بیمار و مصدوم به صورت سرپایی به آنان خدمات رسانی کرده و در ۱۵۴۰ مورد دیگر حادثه دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی با آمبولانس‌های ۱۱۵ به بیمارستان منتقل نمودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غفور راستین افزود: در این مدت ۲۵۴ بیمار با ناراحتی‌های قلبی، ۱۰۵ نفر با بیماری‌های تنفسی، ۷۵ بیمار با مسمومیت‌های دارویی و غذایی از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره‌مند شدند.

وی گفت: کار‌شناسان اورژانس از ۲۳۰۸ ماموریت انجام شده خود در ۶۶۶ مورد به محل حوادثرانندگی اعزام شده و در ۷۱ تصادف جاده‌ای و ۵۹۵ سانحه رانندگی در حوزه شهری به حادثه دیدگان امداد رسانی نمودند.

وی با اشاره به تعداد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در استان اصفهان گفت: اصفهان با ۱۱۰ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی که ۵۳ پایگاه به‌صورت شهری و ۵۶ پایگاه بصورت جاده‌ای و ۷۳۱ تکنسین فوریت‌های پزشکی در طول شبانه روز به شهروندان امدادرسانی می‌نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز