خبرگزاری کار ایران

بیست و ششمین آزمون ورودی منطقه مرکزی دانشگاه‌های افسری ارتش در اصفهان برگزار شد؛

بیش از ۹۰۰ نفر در آزمون دانشگاه‌های افسری ارتش شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۷۱۹

در بیست و ششمین آزمون ورودی دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران منطقه مرکزی که استان‌های یزد، چهار محال و بختیاری و یزد حضور داشتند، متقاضیان پس از کسب نمره قبولی در آزمون جذب دانشگاه‌های افسری نیروی هوایی، دریایی و زمینی خواهند شد.

روابط عمومی عقیدتی سیاسی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری، با اشاره به اینکه بیست و ششمین آزمون ورودی دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران منطقه مرکزی، در فروردین ماه سال ۹۳ در دانشگاه شهید مهاجر اصفهان برگزارشد گفت: حضور شرکت کنندگان در این آزمون بی‌نظیر بود به طوری که طبق بر آورد‌های صورت گرفته ظرفیت حضور متقاضیان در این آزمون نسبت به سال قبل ۲۰ درصد رشد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ستوان یکم محسن یاری، با بیان اینکه در این آزمون بیش از ۹۲۵ نفر از داوطلبین در رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی حضور داشتند افزود: بیست و ششمین آزمون منطقه مرکزی ورودی دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران منطقه مرکزی از ساعت ۷ تا ۱۱:۴۰ در دانشکده شهید مهاجر اصفهان برگزار شد.

وی اظهار داشت: این آزمون با نظارت سازمان سنجش کل کشور و فقط در مقطع پسران برگزار گردید، که گروههای سنی شرکت کننده در این آزمون بین۱۷ تا ۲۲ سال بودند.

روابط عمومی عقیدتی سیاسی آجا دراستان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری ادامه داد: در این آزمون شرکت کنندگان از استان‌های یزد، چهار محال و بختیاری و یزد حضورداشتند که این افراد پس از کسب نمره قبولی در آزمون جذب دانشگاههای افسری نیروی هوایی، دریایی و زمینی خواهند شد.

وی تاکید کرد: در این آموزن هر فردی که نمره قبولی را کسب نماید برای ادامه آزمون‌های مصاحبه، آمادگی جسمانی و معاینات پزشکی راهی تهران شد.

یاری بیان داشت: شرکت کنندگان در این آزمون می‌توانند نتایج خود را ۳ اردیبهشت ماه از طریق تلفن‌های ۶۲۴۰۰۲۲ - ویا مراجعه به آدرس اینترنتی www. aja. ir مشاهده نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز