خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار اصفهان؛

زیار نیز صاحب شهردار و شهرداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۱۴۱

با استقبال جمع کثیری از مردم شرق اصفهان، شهرداری زیار افتتاح و سید رسول داوودی به عنوان شهردار این شهر معرفی شد.

استاندار اصفهان در آیین افتتاح و آغاز به کار شهرداری زیار، گفت: ملاک اصلی خدمت برای همه مسئولان از جمله شهردار زیار باید رضایت مردم و تداوم لبخند بر لبان ایشان باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور اظهار داشت: امیدوارم افتتاح این شهرداری باعثنزول خیر و برکت برای مردم و سبب توسعه هر چه بیشتر این منطقه گردد.

وی ضمن ادای احترام به شهدای گرانقدر، ‌خانواده معزز شهدا و جانبازان عزیز این منطقه، ‌ ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا را از افتخارات جمهوری اسلامی دانست.

زرگرپور افزود: با توجه به اینکه مردم اعضای شورای شهر را انتخاب می‌کنند و شهردار توسط اعضای شورا انتخاب می‌شود، ‌ لذا مردم در انتخاب شهردار وآبادانی شهر خود نقش بسزایی ایفا می‌نمایند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت شهر نشین در کشور ۷۵ درصد کل جمعیت را تشکیل می‌دهند، اذعان داشت: این در حالی است که استان اصفهان آمار ۸۵ درصدی جمعیت شهرنشین را داراست.

استاندار اصفهان با بیان اینکه صفا، ‌صداقت و معنویت در روستا‌ها بیشتر است، ‌تأکید کرد: باید مراقب باشیم که با ایجاد شهرهای جدید، این خصلت‌های انسانی کم رنگ نشود.

وی رفع معایب سیستم شهری و افزایش مزایای این سیستم را از ضروریات دانست و خاطر نشان کرد: سیمای شهر زیار بسیار بهتر از برخی شهر‌ها است، ‌چون نظام شهری را بر روستا حاکم می‌کند.

زرگرپورر با تاکید بر اینکه همه باید دست در دست هم به این شهرداری نوپا کمک کنیم تصریح کرد: در همین راستا استانداری اصفهان تعدادی ماشین آلات سنگین و تجهیزات به شهرداری زیار هدیه می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز