خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در صبحگاه مشترک یگان‌های تابع ارشد نظامی آجا اصفهان:

نیروهای مسلح ایران در رکاب ولایت مصمم بر دفع هر نوع خطر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۶۴

در آستانه ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران صبحگاه مشترک یگان‌های تابع ارشد نظامی آجا منطقه اصفهان با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش و استاندار اصفهان صبحگاه مشترک یگان‌های تابع ارشد نظامی آجا منطقه اصفهان آغاز شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش؛ همزمان با ورود به میدان صبحگاه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام مرکز توپخانه اصفهان از یگان‌های مختلف نمونه تابع ارشد نظامی آجا سان دید، که از جمله یگان‌های حاضر در میدان صبحگاه نیروی هوایی شهید آقابابایی، پدافند مرکزی اصفهان، گروه ۴۴ و ۵۵ توپخانه، آمادگاه اصلی و عمومی اصفهان و بهینه سازی، دانشکده پدافند شاهین شهر و یگان‌های نمونه مرکز آموزش توپخانه شهید صیاد شیرازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، این مراسم صبحگاه مشترک که با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان سرافراز و جمعی از فرماندهان ارتش مناطق چهارگانه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری و برخی از مسئولان عقیدتی سیاسی ارتش منطقه اصفهان برگزارشد، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش؛ با اشاره به اینکه ارتش و نیروهای مسلح کشور به برکت وجود ولایت، ۳ تفاوت اساسی و ماهوی با نیروهای مسلح دنیا دارد، که تفاوت اصلی آن با دیگر ارتش‌های دنیا مشروعیت نیروهای مسلح ما است.

امیر سرتیپ ۲ کیومرثحیدری، با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما در امتداد ارتش علوی حضرت علی(ع) است و امروز ما ارتش رسول‌الله هستیم و همین تفاوت دشمن را هراسان کرده است گفت: امام خمینی(ره) برای امت و جامعه بزرگ اسلامی، عظمت و اقتدار آفرید و اقتدار و عظمت امروز کشور مرهون بصیرت پیامبر گونه مقام معظم رهبری است.

وی با درود بر روح شهدا که در حساسترین زمان امام خود را تنها نگذاشتند و پاسخ امام خود را لبیک گفتند تا ما در راحتی و آرامش امورات زندگی خود را بگذرانیم، افزود: من حامل پیام فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستم.

وی با بیان این‌که در هر فرصتی که خداوند عنایت فرمودند که تلاش کنیم فرهنگ ولایت را مورد توجه قرار دهیم، تصریح کرد: ارتش و نیروهای مسلح کشور به برکت وجود ولایت، ۳ تفاوت اساسی و ماهوری با نیروهای مسلح دنیا دارد، نخستین تفاوت آن مشروعیت نیروهای مسلح ما است، در حالی که ارتش دنیا، مشروعیت از نظام سیاسی می‌گیرد و ما نیز در این مورد با آن‌ها مشترک است اما نیروهای مسلح ما از مشروعیت الهی نیز برخوردار هستند زیرا در راس فرماندهی ما، فرمانده کل قوا و جانشین امام زمان(عج) قرار دارد و فرماندهی را مدیریت می‌کنند.

امیر حیدری همچنین بیان داشت: تفاوت دوم ما در ماموریت ما است، در حالی که سایر ارتش‌های دنیا ماموریت پاسداری از حریم تاج و تخت پادشاهی را دارند، ماموریت آرمانی ارتش اسلام و نیروهای مسلح به اتکای کلام الله است.

وی گفت: تفاومت سوم در سلسله مراتب فرماندهی ما است که در میان ارتش‌های دنیا منحصر به فرد هستیم زیرا جانشین امام زمان(عج) آن را فرماندهی می‌کنند، به اتکای کلام نورانی امام خمینی(ره) و ولایت فقیه در مسیر ارزش‌های اسلام گام بر می‌دارد.

وی افزود: نیروهای مسلح ما در امتداد ارتش امیر مومنان، و ارتش علوی حضرت علی(ع) است و امروز ما ارتش رسول‌الله هستیم و همین تفاوت دشمن را هراسان کرده است و به این دلیل است که ما خود را سربازان خداوند و ولایت می‌دانیم و برای پاسخ‌گوئی به هر خطری آمادگی داریم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: راهبر قطعی و جاوید نیروهای مسلح، رسول خدا و خداوند تبارک و تعالی است و در آیات الهی نیز به آن تاکید شده است و دشمنان ما و آنهایی که فریب استکبار را خورده‌اند، بدانند که این راهبرد الهی برای همیشه ماندگار است و نیروهای مسلح در رکاب ولایت مصمم است که در اقصی نقاط به هر خطری پاسخ دهد و حضور یابد.

وی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش ایران همواره هرکجا که احساس کنند کوچک‌ترین خدشه‌ای به اعتلای کلمه لااله‌الله‌اله وارد می‌شود، تمام قد آماده حفظ و حراست از آن هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان داشت: راهبرد قطعی و همیشه جاوید نیروهای مسلح ایران بر طبق فرمایشی از خداوند تبارک و تعالی و رسول‌الله است که می‌فرمایند: «اشدا علی الکفار و روحما بینهما».

وی اظهار داشت: دشمنان ما و آنانی که داعیه‌ دشمنی علیه نظام و ملت ایران را داشته و دارند، بدانند که این راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران برای همیشه ماندگار است و ارتش جمهوری اسلامی ایران در رکاب فرزند رسول‌الله فرمانده عظمای ولایت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز