خبرگزاری کار ایران

ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان اردیبهشت ماه برگزار میکند:

تجلیل از ۲۰۰ دانش آموز محجبه مقطع ابتدایی اصفهان در همایش حجاب برتر

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۴۸۸

بیش از ۲۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی مدرسه دخترانه فاطمیه، که حجاب برتر را بعنوان پوشش خود انتخاب کرده اند توسط ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان در همایشی که اول اردیبهشت ماه برگزار می شود تجلیل خواهند شد.

مسئول امور بانوان ستاد احیائ امر به معروف و نهی از منکرشهرستان اصفهان گفت: حجاب بر‌تر، ارزشی است که رعایت آن به دختران، پاکی و سلامتی را هدیه می‌کند و او را همچون گوهری درون صدف از شر آفت‌ها، وسوسه‌ها و آلودگی‌ها مصون می‌دارد و فطرت پاک آن‌ها را به خدا نزدیک می‌گرداند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان بخشیان، چادر را حجاب بر‌تر برای دختران برشمرد و گفت: تشویق دختران نوجوانی که متمایل به استفاده از این پوشش ارزشی هستند، موجب ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه می‌شود و همایش «حجاب بر‌تر» نیز با همین رویکرد و بصورت نمادین هرساله در یکی از مراکز آموزشی سطح شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان این نکته که امروز دشمنان اسلام از راه‌های مختلف می‌خواهند زشتی محرمات و معاصی و منزلت حیا و عفت را از بین ببرند، افزود: دشمنان اسلام و مروجین بی‌حیایی، به شیوه‌های مختلف در اذهان جوانان القا می‌کنند که ارزش انسان‌ها و شخصیت دختران، در استفاده از لباس‌های آنچنانی و ظاهر زیبای آن‌ها است. در چنین موقعیتی باید زنان و دختران مسلمان هوشیار باشند و با پوشش مناسب و شایسته خویش پاسخ دندان شکنی به این خودباختگان بدهند و دیگران را نیز به پوشش بر‌تر تشویق نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز