خبرگزاری کار ایران

با حضور جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در اصفهان:

نخستین شبیه ساز شناور تندرو در اصفهان رونمایی شد

کد خبر : ۱۶۱۲۹۲

برای نخستین‌بار در کشور شبیه‌ساز شناور تندرو در نیروهای دریایی در مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین در اصفهان با حضور دریادار تنگسیری رونمایی شد.

با حضور جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه دریادار علیرضا تنگسیری برای نخستین‌بار در کشور از شبیه‌ساز شناور تندرو در مجتمع دانشجویی امیرالمومنین رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ لازم به ذکر است این سامانه هوشمند از نظر توانمندی قابل رقابت با موارد مشابه خارجی بوده و از نظر هزینه پایین‌تر از نمونه‌های خارجی خود است.

مرکز شبیه‌ساز‌های کمکی سپاه با طراحی نخستین شبیه‌ساز شناورهای تندرو عوامل در شرایط تحریم ظالمانه علمی و اقتصادی با تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جوانان داخلی گام موثری در پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی در حوزه مسائل دفاعی و نظامی بردارد.

از جمله قابلیت‌های منحصر به فرد دیگر این سامانه هوشمند محیط سه بعدی شامل موج دریا با شدت‌های مختلف، شرایط مختلف جوی شامل باد، باران و غیره انواع شناورهای سطحی و زیر سطحی، وسایل پرنده، خودروهای زمینی و زره‌پوش، خودی و غیرنظامی است.

لازم به ذکر است شبیه‌سازی حمله و انهدام ناو وینسنس آمریکا که در اقدامی وحشیانه هواپیمای مسافربری ایران را سرنگون کرد در این سامانه قابل اجراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز