خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبر داد:

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای نجف آباد و هرند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۹۸

باتوجه به اینکه در حال حاضر ۲۱ تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان در مدار بهره برداری قرار دارد ۷ تصفیه خانه هم در دست احداثاست که از این رقم دو تصفیه خانه طی دو ماه آینده در شهرهای نجف آباد و هرند به بهره برداری می‌رسند.

۷ تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان دردست احداثمی‌باشد که از این تعداد ۲ تصفیه خانه طی دو ماه آینده در شهرهای نجف آباد و هرند به بهره برداری می‌رسند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به چگونگی تأمین اعتبار احداثتصفیه خانه‌های فاضلاب اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه اعتبارات عمرانی تخصیص یافته به اجرای این پروژه‌ها بسیار ناچیز در مقابل هزینه‌ها بود بنابراین جهت تسریع در احداثتصفیه خانه فاضلاب که یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم در سطح استان اصفهان است اعتبار لازم به منظور اجرای به موقع این پروژه‌ها از محل فروش پساب فاضلاب تأمین می‌شود.
هاشم امینی، گفت: باتوجه به اینکه در حال حاضر ۲۱ تصفیه خانه فاضلاب در استان اصفهان در مدار بهره برداری قرار دارد ۷ تصفیه خانه هم در دست احداثاست که از این رقم دو تصفیه خانه طی دو ماه آینده در شهرهای نجف آباد و هرند به بهره برداری می‌رسند.
وی ادامه داد: در سال جاری ۵۰ میلیون یورو(معادل ۱۷۷ میلیارد تومان) از ۲۰۰ میلیون یورو فاینانس در اختیار شرکت قرار گرفته که انتظار می‌روند با تأمین اعتبار عملیات بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان مطابق با تکنولوژی روز دنیا اجرایی شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: با تأمین اعتبار از طریق فاینانس و با بهره گیری از دانش و فناوری آلمان شبکه فرسوده فاضلاب شهر اصفهان مورد اصلاح و بازسازی قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه ۹۳ درصد کلان شهر اصفهان تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد بیان داشت: درحال حاضر ۶۵ درصد جمعیت اصفهان از خدمات شبکه فاضلاب بهره‌مند شده‌اند این درحالیست که ۳۵ درصد جمعیت شهری کشور تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز